global

Google: Αυτές είναι οι ταξιδιωτικές τάσεις του 2019

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το Καλοκαίρι του 2019 είναι η επιστροφή στη φύση , λέει η Becky Power, διευθύντρια ταξιδιών στο Google UK και αυτό φαίνεται να είναι και το αποτέλεσα της έρευνας τάσεων που έφερε στη δημοσιότητα η έρευνα της Google για τα ταξίδια του 2019.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Η επίσκεψη σε πάρκα δεινοσαύρων είναι μόνο ένα από τα αξιοθέατα που αυξάνεται σε δημοτικότητα, σύμφωνα με το Travel Trends Research της Google, σημειώνοντας αύξηση κατά 55% το πρώτο τρίμηνο του 2019, σε σύγκριση με πέρυσι.

Ο οικοτουρισμός συχνά προκαλεί ταξίδια πεζοπορίας μέσα από τροπικά δάση, αφού οι καταναλωτές ξεκινούν να σκέφτονται το ανθρακικό τους αποτύπωμα και το πως επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Πολλοί κάνουν μικρά διαλλείματα και ταξιδεύουν (έως 85% στο Ηνωμένο Βασίλειο) ή για σαββατοκύριακα ευεξίας (έως 60% στη Γερμανία). Το οργανωμένο κάμπινγκ πηγαίνει θετικά με αυξήσεις της τάξης του 450%, ενω οι διακοπές σε καταφύγια και δάση παρουσιάζουν αύξηση 55% και 40% αντίστοιχα.

Οι καταναλωτές επιδιώκουν να ζήσουν κάθε δυνατή εμπειρία και να αξιοποιήσουν εξ’ ολοκλήρου τα χρήματά τους, γι αυτό τα θεματικά πάρκα άλλωστε παρουσιάζουν άνοδο 205%.

Σημαντικές είναι και οι προκρατήσεις, καθώς έχουν αυξηθεί κατά 115% σε σχέση με το 2018, ενώ οι καταναλωτές ψάχνουν για όσο δυνατό πιο οικονομικά.

Τέλος, υπήρξε αύξηση κατά 55% στις αναζητήσεις για το κόστος αποσκευών, ενώ οι ταξιδιώτες που αναζητούν πληροφορίες σχετικά με την πολιτική αποσκευών, αυξήθηκαν κατά 115%.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *