Photo by Alexandr Podvalny on Pexels

Google: Οι τρεις τάσεις που θα διαμορφώσουν τα ταξίδια το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τρεις βασικές, ταξιδιωτικές τάσεις θα αποκτήσουν μεγαλύτερη σημασία τον επόμενο χρόνο, όπως προκύπτει σε σχετική έρευνα που διενήργησε η εταιρία Ipsos για λογαριασμό της Google, σύμφωνα με την οποία, τα ταξίδια, το 2022, θα εμπεριέχουν νόημα και “στιγμές ζωής”, που τέθηκαν σε αναμονή, εξαιτίας της πανδημίας.

Photo by Pixabay on Pexels

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, πάνω από τους μισούς Αμερικανούς (56%) θα βιώσουν “στιγμές ζωής” μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Για αυτή την ομάδα ταξιδιωτών, τα ταξίδια παίζουν σημαντικό ρόλο, είτε αφορούν γάμο, την εργασία, την εκπαίδευση, είτε ακόμη και μια μετακόμιση και από αυτούς, το 78% σκέφτεται να ταξιδέψει για να να ζήσει “στιγμές ζωής”.

Το 62% των Αμερικανών που έχουν μείνει σε κατάλυμα ή έκαναν κράτηση πτήσης για εμπειρίες ζωής, δήλωσαν ότι η  εμπειρία τους με ένα brand είναι σημαντική κατά την επιλογή ταξιδιωτικού brand.

Η ασφάλεια για τον κορωνοϊό σημείο αναφοράς για τους ταξιδιώτες

Περίπου τo 78% των ταξιδιωτών που έχουν μείνει σε κατάλυμα ή έχουν κάνει κράτηση πτήσης, υποστηρίζουν ότι οι πολιτικές αλλαγής ή ακύρωσης είναι σημαντικές κατά την επιλογή ενός brand, ενώ το 85% θεωρεί τις χαμηλές τιμές πιο σημαντικές.

Η μελέτη αποκάλυψε, επίσης, ότι το 70% των ταξιδιωτών θεωρούν την εφαρμογή πρωτοκόλλου ασφαλείας για τον κορωνοϊό και  περιορισμών από ένα brand ως σημαντικά κατά την επιλογή του ταξιδιού και το 57% των Αμερικανών που πραγματοποίησαν μεγάλο ταξίδι το περασμένο έτος χρησιμοποίησαν μια διαδικτυακή πηγή για να αντλήσουν έμπνευση ή ιδέες για το ταξίδι τους.

Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες που έκαναν ένα μεγάλο ταξίδι το περασμένο έτος αφιέρωσαν το 71% του χρόνου τους στην αναζήτηση για το ταξίδι στο διαδίκτυο.

Επανέρχονται οι ταξιδιωτικές… ελευθερίες το 2022

Εκτός από τις “στιγμές ζωής”, η Google εκτιμά ότι τα ταξίδια θα περιλαμβάνουν λιγότερους αποκλεισμούς την επόμενη χρονιά, κάτι που θα επηρεάσει τις ομάδες, τον πολιτισμό και το μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με έρευνα της Google/Storyline Strategies, οι ταξιδιώτες τείνουν να αξιολογούν την πολιτιστική συμμετοχή ως αποφασιστικό παράγοντα για τους προορισμούς και το 86% των έγχρωμων ταξιδιωτών έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό για την επίτευξη του στόχου αυτού.

Τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες θα αναζητήσουν πληροφορίες σχετικές με το πολιτιστικό και εθνικό τους υπόβαθρο, με κορυφαίες πηγές πληροφόρησης να αποτελούν η φήμη από στόμα σε στόμα, οι ιστότοποι ταξιδιωτικού περιεχομένου και άτομα που επηρεάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (influencers).

Η αειφορία στο επίκεντρο

Τέλος, η Google θεωρεί ότι τα ταξίδια θα αποκτήσουν μεγαλύτερο νόημα το 2022 και τα δεδομένα θα είναι απαραίτητα για την αειφορία.

Σύμφωνα με την Ipsos, τα περιβαλλοντικά ζητήματα είναι σημαντικά για τους εν δυνάμει ταξιδιώτες, με πάνω από το 50% των ταξιδιωτών να αναφέρουν ότι οι εκπομπές άνθρακα και το αντιστάθμισμα αυτών είναι σημαντικά κατά την επιλογή ταξιδιού.

Επιπλέον, το 51% των ταξιδιωτών που έμειναν σε καταλύματα ή έκαναν κράτηση για μια πτήση στην αναζήτηση “στιγμών ζωής” ανέφεραν ότι οι αειφόρες/φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές στα ταξίδια είναι σημαντικές κατά την επιλογή brand.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *