Photo by Pixabay on Pexels

Google και Trivago εξακολουθούν να πωλούν διαφημίσεις για ξενοδοχεία στη Ρωσία

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ενώ η Kayak και το Tripadvisor έχουν σταματήσει να πωλούν διαφημίσεις για ξενοδοχεία στη Ρωσία, η Google και η Trivago εξακολουθούν να δραστηριοποιούνται εκεί, αν και σε “υποτονική” μορφή.

Μια αναζήτηση του Skift στο Google.com για ξενοδοχεία στη Μόσχα, το διάστημα 15-17 Μαρτίου, δεν διαπίστωσε καμία από τις συνήθεις διαφημίσεις πάνω από τις δωρεάν καταχωρίσεις. Ωστόσο, αν κάποιος κάνει κλικ σε έναν δωρεάν σύνδεσμο στο Google για το Radisson Slavyanskaya Hotel and Business Center στη Μόσχα, τότε το Google Travel εμφανίζει μια “μεγάλη προσφορά” για 25 δολάρια, η οποία είναι “26% χαμηλότερη από τη συνηθισμένη”, και υπάρχει ένας σύνδεσμος προς την επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, καθώς και μια διαφήμιση από τη ZenHotels.

Σημειώνεται ότι, η Google έκλεισε όλες τις διαφημίσεις από διαφημιζόμενους στη Ρωσία, ανεξαρτήτως κλάδου. Ωστόσο, το Google Travel εξακολουθεί να εμφανίζει κάποιες διαφημίσεις για ξενοδοχεία στη Ρωσία, για παράδειγμα, από διαφημιζόμενους εκτός Ρωσίας. Επίσης, η Trivago έχει κλείσει το Trivago.ru, αλλά εξυπηρετεί κάποια ταξίδια στη Ρωσία στο Trivago.com.

Η Trivago ανακοίνωσε ότι κλείνει την ιστοσελίδα της στη Ρωσία, Trivago.ru, ωστόσο, η Trivago.com εξακολουθεί να προσφέρει ξενοδοχεία στη χώρα.

Επιπλέον, η Trivago αρνήθηκε να σχολιάσει την Παρασκευή τη χορηγία της στην ποδοσφαιρική ομάδα Chelsea, τη στιγμή που στον ιδιοκτήτη της, Roman Abramovich, η βρετανική κυβέρνηση έχει επιβάλλει οικονομικές κυρώσεις και δέσμευση περιουσιακών στοιχείων.

Τα μεγαλύτερα “μπλακάουτ” μετα-αναζήτησης για τη Ρωσία ανήκουν στο Kayak της Booking Holdings και στο Skyscanner του Trip.com Group, που δεν παρέχουν καμία πληροφορία για ξενοδοχεία της Μόσχας, ούτε διαφήμιση, ούτε κρατήσεις.

Μετά από αναζήτηση στο Kayak για ξενοδοχεία στη Μόσχα, παρουσιάζεται το μήνυμα: “Για ρυθμιστικούς λόγους δεν μπορούμε να εμφανίσουμε καταλύματα για αυτή την τοποθεσία”.

Στο Skyscanner, το μήνυμα που βλέπουν οι χρήστες όταν κάνουν αναζήτηση για ξενοδοχεία στη Ρωσία, για παράδειγμα, είναι: “Στο πλαίσιο των πρόσφατων διεθνών κυρώσεων, προς το παρόν, δεν είμαστε σε θέση να εμφανίσουμε ταξιδιωτικό περιεχόμενο για τη Ρωσία, αλλά παρακολουθούμε προσεκτικά την κατάσταση και θα συνεχίσουμε τη λειτουργία μας όταν θα είμαστε σε θέση να το κάνουμε. Ελπίζουμε ειλικρινά ότι μπορεί να δοθεί σύντομα ένα ειρηνικό τέλος σε αυτή την κατάσταση”.

Μετά τον αποκλεισμό των κρατήσεων διακοπών στη Ρωσία, πριν από αρκετές ημέρες, το Tripadvisor, σταμάτησε να δέχεται τις περισσότερες διαφημίσεις μετα-αναζήτησης στη Ρωσία, αλλά εξακολουθούσε να εμφανίζει πληροφορίες για ξενοδοχεία. Ωστόσο, στο πλαίσιο των λιστών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, οι χρήστες μπορούσαν ακόμη να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο προς έναν ιστότοπο συνεργάτη, όπως το κινεζικό Trip.com, και να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο.

Το Tripadvisor υποστηρίζει ότι η αποστολή του είναι να παρέχει επιχειρηματικές πληροφορίες και γι’ αυτό δεν έκλεισε τη “στρόφιγγα των πληροφοριών”, όπως έκανε η Kayak. Επιπλέον, τα φόρουμ του Tripadvisor για τη Ρωσία μπορούν να αποτελέσουν ένα μέσο επικοινωνίας των ανθρώπων για το τι συμβαίνει στην Ουκρανία, καθώς τα επίσημα μέσα ενημέρωσης της Ρωσίας είναι κατάμεστα από παραπληροφόρηση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *