29η μεταξύ 30 εταιριών η Easyjet, όσον αφορά…

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η AirHelp, μια startup διεκδίκησης αποζημιώσεων για λογαριασμό επιβατών, αξιολόγησε πάνω από 30 αεροπορικές εταιρείες με κριτήρια την ποιότητα, τις επιδόσεις σε χρόνους και τις απαντήσεις σε αιτήσεις αποζημίωσης και έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τους χειρότερους και τους καλύτερους.
Η εταιρεία αναφέρει πως “Τα αεροπορικά ταξίδια είναι κάτι περισσότερο από την τιμή του εισιτηρίου” και πως ο βαθμολογικός πίνακας δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να προβλέψουν καλύτερα πώς θα τους αντιμετωπίσουν οι αεροπορικές εταιρείες σε περιπτώσεις όπως οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις ή οι υπεράριθμες κρατήσεις θέσεων.

Την κορυφαία θέση μεταξύ των καλύτερων έλαβε η Qatar Airways, με την KLM Royal Dutch Airlines να είναι στη δεύτερη θέση.

Χειρότερος αερομεταφορέας αναδείχθηκε η Sata, μια μικρή αεροπορική εταιρεία με έδρα στις Αζόρες με τις πτήσεις της να είναι στην πλειοψηφία εσωτερικού.

Εντύπωση προκαλεί ωστόσο, κυρίως μεταξύ των βρετανικών μέσων, η κακή θέση της Eayjet η οποία είναι στην τελευταία δεκάδα καταλαμβάνοντας μάλιστα την δεύτερη θέση πριν το τέλος. Η Easyjet, όπως σημειώνει ο Independent, μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Virgin Atlantic, ένας άλλος αεροπορικός κολοσσός ,καταλαμβάνει την τρίτη θέση από το τέλος.

Το ζήτημα διεκδίκησης αποζημιώσεων είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα, με μια σειρά από επιχειρήσεις όπως η AirHelp να κυνηγούν τους επιβάτες οι οποίοι έχουν πέσει θύματα των καθυστερήσεων, των ακυρώσεων και των υπεράριθμων κρατήσεων.

Η AirHelp λέει πως η έρευνα της λαμβάνει υπόψη του αιτήματα που είχαν αρχικά απορριφθεί από την αεροπορική εταιρεία, αλλά αργότερα εγκρίθηκαν στο δικαστήριο, ο χρόνος που η εταιρεία χρειάζεται για να αναγνωρίσει και να χειριστεί μια αξίωση και ο χρόνος που περνά ώσπου μια εταιρεία πληρώσει την αποζημίωση.

Οι πρώτες και καλύτερες της λίστας

1.Qatar Airways
2. KLM
3. Air Baltic
4. Air France
5. Lufthansa
6. Air Canada
7. Emirates
8. Croatia Airlines
9. British Airways
10. Finnair

Οι τελευταίες της λίστας

Norwegian Air Shuttle
Icelandair
Alitalia
Iberia
Aer Lingus
TAP Portugal
Swiss
Virgin Atlantic
easyJet
SATA

Σε απάντησή της η easyjet αναφέρει: ” “We do not recognise these findings. easyJet has been commended by its regulator the CAA for its handling of EU261 claims and we will always pay compensation when it is due.”
Some Background information:Customers who believe they are due compensation can apply directly to easyJet by completing a simple online form available on our helpsite. We try and get back to them within three working days with an answer and if payment is due, aim to have the money in their account within a further 21 days”.

  Tα στοιχεία από τον Independent

ΠΗΓΗ: lifo.gr

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *