Photo by Pixabay on Pexels

H Google λανσάρει νέα “εργαλεία” για τα ταξίδια με καινοτόμες λύσεις

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τις αναζητήσεις για ταξίδια να “εκτοξεύονται”, ξεπερνώντας τα προ-πανδημικά επίπεδα, η Google λανσάρει νέες λειτουργίες, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει τους καταναλωτές να σχεδιάσουν ένα ταξίδι ή απλώς να αρχίσουν να το ονειρεύονται.

Κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου της μητρικής εταιρίας της Google, Alphabet, την περασμένη εβδομάδα, ο επικεφαλής επιχειρήσεων της Google, Phillip Schindler, ανέφερε: “Οι άνθρωποι φαίνεται ότι είναι και πάλι σε εγρήγορση. Είτε ψάχνουν για αεροπλάνα, διαβατήρια ή τον επόμενο προορισμό των διακοπών τους, οι ταξιδιωτικές αναζητήσεις το πρώτο τρίμηνο ήταν πάνω από τα επίπεδα του πρώτου τριμήνου του 2019, πριν από την πανδημία. Οι αναζητήσεις σε κατηγορίες όπως “παραλίες και νησιά” αυξήθηκαν κατά 27%, σε σχέση με το 2019, ενώ οι “ενοικιάσεις διακοπών” αυξήθηκαν κατά 37%. Σε σύγκριση με πέρυσι, οι παγκόσμιες αναζητήσεις για το “διαβατήριο online” αυξήθηκαν κατά 80%, ενώ οι αναζητήσεις για  “ταξιδιωτική ασφάλεια” διπλασιάστηκαν”.

Στο Google Flights, οι χρήστες μπορούν τώρα να παρακολουθούν τις τιμές μεταξύ δύο πόλεων για ταξίδια, για τους επόμενους τρεις έως έξι μήνες. Όταν το σύστημα ανιχνεύει έναν ναύλο χαμηλότερο από τον τυπικό, αποστέλλεται η ειδοποίηση. Πριν από αυτή την ενημέρωση, οι ειδοποιήσεις τιμών μπορούσαν να ενεργοποιηθούν μόνο για ταξίδια σε συγκεκριμένες ημερομηνίες.

Η Google ενημερώνει επίσης τα εργαλεία της σχετικά με τα ταξίδια. Τώρα, χρησιμοποιώντας τον Explore οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ στο “Explore nearby” για να περιορίσουν την αναζήτηση σε μέρη που βρίσκονται σε απόσταση λίγων ωρών οδήγησης. Κάνοντας “κλικ” σε έναν προορισμό εμφανίζονται πληροφορίες σχετικά με τα πράγματα που μπορεί να δει και να κάνει κάποιος, τις μέσες τιμές των ξενοδοχείων και τις μηνιαίες προβλέψεις για τον καιρό.

Για να βοηθήσει τους χρήστες να περιορίσουν το πού να μείνουν σε μια πόλη, η Google έχει προσθέσει στον χάρτη “επίπεδα ενδιαφέροντος”. Αυτά τα φίλτρα επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέξουν “φαγητό”, “ψώνια” ή “αξιοθέατα” προκειμένου να δουν ποια μέρη της πόλης προσφέρουν τις περισσότερες επιλογές. Οι αναζητήσεις ξενοδοχείων μπορούν, επίσης, τώρα να γίνουν με βάση την εγγύτητα σε ένα ορόσημο ή μια διεύθυνση, ενώ, αφού, εισάγουν την τοποθεσία οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν ώστε να εμφανιστούν τα καταλύματα που βρίσκονται σε απόσταση 15 ή 30 λεπτών με τα πόδια ή με το αυτοκίνητο.

Για να παρακολουθούν τα καταλύματα που επιθυμούν, οι χρήστες μπορούν πλέον να αποθηκεύουν κάθε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο κατάλυμα διακοπών. Τα αποθηκευμένα ακίνητα εμφανίζονται σε μια καρτέλα “Αποθηκευμένα”, στο κινητό, ή στο δεξί μέρος του πίνακα, στην επιφάνεια εργασίας.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *