H Hilton εγκαινιάζει ένα νέο, ανώτερης κατηγορίας εμπορικό σήμα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Hilton Worldwide εγκαινιάζει ένα νέο εμπορικό σήμα πολυτελών ξενοδοχείων, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να επικεντρωθεί στις ανεξάρτητες ιδιοκτησίες.

Η Tapestry Collection σχεδιάστηκε για να προσελκύσει στη Hilton 60 εκατομμύρια HHonors μέλη, παρέχοντας «αυθεντικές και ξεχωριστές» ξενοδοχειακές εμπειρίες.

Το 14ο εμπορικό σήμα της Hilton, Tapestry Collection by Hilton, έχει ξενοδοχεία στις Συρακούσες, στη Νέα Υόρκη, στο Σικάγο, στην Ινδιανάπολη, και αλλού και στόχος του είναι, υπό την «ομπρέλα» του, να ενταχθούν 50 ξενοδοχεία έως το 2020.

Η Tapestry Collection έχει σχεδιαστεί για να είναι ένα «light» σήμα, το οποίο θα επιτρέπει στα ξενοδοχεία-μέλη του να διατηρήσουν το καθένα τον δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα, ενώ, παράλληλα, αποτελούν μέρος της οικογένειας Hilton.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *