Η Hilton ξεκινά εκστρατεία απευθείας κράτησης

ΔΙΕΘΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σε μια προσπάθεια «απαγκίστρωσης» από τους on line ταξιδιωτικούς οργανισμούς, η Hilton Worldwide, μέσω μιας δυναμικής διαφημιστικής καμπάνιας καλεί τους πελάτες της «να σταματήσουν να κλικάρουν από ’δω κι από ’κει» για να βρουν την καλύτερη διαθέσιμη τιμή, αφού αυτή στην πραγματικότητα είναι διαθέσιμη μόνο στην ιστοσελίδα της.

Μάλιστα, η εταιρία προσφέρει έκπτωση 10% στις τιμές δωματίου για τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης Hilton HHonors, που κάνουν κράτηση μέσω της ιστοσελίδας της.

Ως απευθείας κράτηση νοείται η κράτηση που γίνεται στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων της αλυσίδας, στα τηλεφωνικά κέντρα, μέσω της εφαρμογής Hilton HHonors, απευθείας σε ένα ξενοδοχείο Hilton ή μέσω εγκεκριμένων ταξιδιωτικών πρακτόρων, όπως αναγράφεται στην ιστοσελίδα της αλυσίδας.

«Η κοινότητα των ταξιδιωτικών πρακτόρων είναι μια επέκταση της επιχείρησής μας και εκτιμούμε ιδιαίτερα την υποστήριξή τους», λέει η διευθύντρια Marketing της Hilton, Geraldine Calpin. Για να συμπληρώσει: «Δεσμευόμαστε να στηρίζουμε πάντα τους εταίρους μας ταξιδιωτικούς πράκτορες».

«Με την εκστρατεία αυτή θα επιχειρήσουμε να αποκαταστήσουμε την  αλήθεια, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να κατανοήσουν πώς να επωφεληθούν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους», καταλήγει η Geraldine Calpin.

Περίπου 57 δισεκατομμύρια HHonors πόντοι, που αντιστοιχούν σε 1,6 εκατομμύρια δωρεάν διανυκτερεύσεις, πήγαν χαμένοι πέρυσι, επειδή οι επισκέπτες είχαν κάνει κράτηση μέσω τρίτου.

Η καμπάνια τρέχει σε πολλά κανάλια, όπως στο διαδίκτυο, στην τηλεόραση, στα social media, σε outdoor διαφημίσεις, κ.ο.κ., ενώ η Hilton προγραμματίζει να γιορτάσει την εκστρατεία με μια συναυλία έκπληξη αργότερα μέσα στον μήνα, στο Σαν Ντιέγκο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *