H Kuoni διατηρεί το εμπορικό της σήμα και την «ταυτότητά» της

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το εμπορικό της σήμα, την «ταυτότητα» και την «ατομικότητά» της θα εξακολουθήσει να διατηρεί η Kuoni, έπειτα από την εξαγορά της από τη γερμανική DER Touristik, τον περασμένο Σεπτέμβριο, έναντι 110 εκατομμυρίων ευρώ.
Αυτό αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Sören Hartmann, ξεκαθαρίζοντας ότι η DER Touristik είναι εντελώς ενάντια σε κάθε πολιτική συγκεντρωτισμού.
Ο ίδιος δεσμεύτηκε να επενδύσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο άνοιγμα περισσότερων καταστημάτων και στην οικοδόμηση της επιχείρησης οργάνωσης ταξιδιών.
«Εμείς δεν θα ακολουθήσουμε πολιτικές συγκεντρωτισμού. Αντίθετα, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τις διαφορετικές επωνυμίες, διατηρώντας παράλληλα τις διαφορετικές αγορές. Στόχος μας και εκεί προσανατολίζονται όλες μας οι ενέργειές μας είναι να είμαστε κοντά στους πελάτες. Δεν μας ενδιαφέρει να «χτίσουμε» ένα εμπορικό σήμα, το οποίο θα διακατέχει ο συγκεντρωτισμός. Μην μας συγκρίνετε με την Tui ή τον Thomas Cook».
Αναφερόμενος στον επικεφαλής της Kuoni, στο Ηνωμένο Βασίλειο, Derek Jones, ο Hartmann είπε: «Ο Derek είναι υπεύθυνος με την ομάδα του για όλες τις δραστηριότητες της Kuoni στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα εξακολουθήσει να είναι», ενώ ερωτηθείς τι θα αλλάξει στο προσωπικό, είπε: «Τίποτα. Δεν έχω την αίσθηση ότι πρέπει να αλλάξουμε κάτι».
Περιγράφοντας την DER Touristik ως «ένα συνεργάτη με μια καλή οικονομική βάση», σημείωσε: «Είμαστε πρόθυμοι να επενδύσουμε στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, σε περισσότερα καταστήματα και στην επιχείρηση οργάνωσης ταξιδιών, και αυτό είναι που θα κάνει ο Derek».
Διευκρίνισε δε ότι, η DER Touristik δεν έχει σχέδια για επέκταση στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *