H Lybra ενσωματώνει δεδομένα αναζητήσεων μελλοντικών πτήσεων στην ανάλυση παγκόσμιας ζήτησης του Assistant RMS

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Το  Lybra’s Assistant Revenue Management System – το πιο εξελιγμένο, μηχανικής μάθησης, RMS στην αγορά (revenue management system – σύστημα διαχείρισης εσόδων), που εστιάζει στην ζήτηση, τώρα ενσωματώνει στον αλγόριθμο του, εκατομμύρια data sets από αναζητήσεις μελλοντικών πτήσεων, από μια κορυφαία metasearch πλατφόρμα για κρατήσεις αεροπορικών εισητηρίων, και τα αξιοποιεί – μαζί με άλλα δεδομένα ζήτησης – για να υπολογίσει την μελλοντική ζήτηση σε έναν προορισμό, διασφαλίζοντας την ύψιστη ακρίβεια σε προτάσεις τιμών, για την περίοδο της πανδημίας και μετά.

Επειδή τα δεδομένα αναζητήσεων για πτήσεις είναι ένας ισχυρός δείκτης για την πρόθεση ταξιδιού, και κατά συνέπεια, για την πρόθεση για κρατήσεις ξενοδοχείων, είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για τους revenue manager στον προσδιορισμό ανταγωνιστικών τιμών υψηλής ακρίβειας με την ενσωμάτωση δεδομένων αναζητήσεων πτήσεων παγκοσμίως, το Lybra Assistant RMS είναι το μοναδικό RMS που προσφέρει σε διαχειριστές εσόδων (revenue managers) πλήρη και σε πραγματικό χρόνο, αξιόπιστη αξιολόγιση της μελλοντικής ζήτησης σε έναν προορισμό, έως και 365 ημέρες μπροστά.

Με την νέα ενσωμάτωση, οι revenue managers έχουν πρόσβαση σε δεδομένα από αναζητήσεις πτήσεων – που περιλαμβάνουν πόλη αναχώρησης και αεροδρόμιο, προορισμούς, ημερομηνίες ταξιδιού, πτήσεις απλής μετάβασης ή μετ’ επιστροφής, κλπ – επιλογές πτήσεων – συμπεριλαμβανομένων  αεροπορικής εταρείας, αεροδρόμιο, πλήθος ενδιάμεσων στάσεων, ώρες πτήσης, κλπ – απευθείας μέσα στην επιφάνεια εργασίας του Assistant RMS.

“Διανύουμε μια περίοδο μεγάλης αβεβαιότητας  ̇ εδώ και ένα χρόνο τώρα οι συνθήκες της αγοράς είναι έντονα μεταβαλλομενες και όλα τα μοντέλα προβλέψεων υποφέρουν – ειδικά τα μοντέλα που βασίζονται σε ιστορικά δεδομένα, ” είπε ο Fulvio Giannetti, CEO της Lybra. “Βρισκόμαστε μπροστά σε αλλαγή παραδείγματος στην διαχείριση εσόδων (revenue management) και είμαστε ευτυχείς που οδηγούμε αυτή την αλλαγή με τον Assistant RMS”

O Giannetti συνεχίζει: “Από την ίδρυση της Lybra, δίναμε πάντα προσοχή στα δεδομένα της αγοράς και έχουμε δημιουργήσει την τεχνολογική υποδομή με την δυνατότηα να συγκεντρώνουμε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, μεταξύ αυτών, την ζήτηση από tour operators, τις τιμές από τον ανταγωνισμό, τις κριτικές (reviews) ανταγωνισμού, εκδηλώσεις, κατάταξη, κλπ. Αυτή η στρατηγική έχει αποδειχθεί πολύ αποτελεσματική και έχει ξεχωρίσει την εταιρεία μας και τον Assistant RMS από τον ανταγωνισμό λόγω των εκπληκτικών αποτελεσμάτων που έχουν δει οι πελάτες μας, ακόμα και κατά την τωρινή περίοδο που η ζήτηση βρίσκεται σε ύφεση ”

ksd
adv

Με την ενσωμάτωση των δεδομένων από αναζητήσεις πτήσεων, τα ξενοδοχεία μπορούν να προσδιορίσουν το συνολικό ποσοστό ζήτησης για τον προορισμό, που προέρχεται από κάθε χώρα αναχώρησης – και από όλες τις πόλεις/αεροδρόμια αυτής της χώρας – ώστε να εντοπίσουν από πού έρχεται η περισσότερη ζήτηση. Γνωρίζοντας ποιοι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στο προορισμό του ξενοδοχείου – και πότε – αυτό προσφέρει στους revenue managers την δυνατότητα να διαχειριστούν το απόθεμα δωματίων πιο αποτελεσματικά, διαθέτοντας περισσότερα δωμάτια σε κανάλια κρατήσεων που είναι δημοφιλή σε αυτές τις αγορές.

Ο Assistant RMS της Lybra – που τώρα περιλαμβάνει αναζητήσεις μελλοντικών πτήσεων και επιλογή δεδομένων – θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να αυξήσουν την προβολή τους σε ταξιδιώτες που ήδη σχεδιάζουν ένα ταξίδι στον προορισμό τους, και να κερδίσουν κρατήσεις με τις βέλτιστες τιμές και μέσω των κατάλληλων καναλιών – με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων και την δυνατότητα να είναι ανταγωνιστικά online, όποια κι αν είναι η επίδραση της πανδημίας στην βιομηχανία του τουρισμού.

Για να δείτε ένα demo video της νέας ενσωμάτωσης των δεδομένων μελλοντικών πτήσεων μέσα στο Lybra Assistant RMS , δείτε την online στο YouTube ή να κατεβάσετε το .m4v αρχείο από το  Dropbox.

Η Lybra  

H Lybra είναι μια ηγετική διεθνής εταιρεία τεχνολογίας στο χώρο της φιλοξενίας, που προσφέρει ένα καινοτόμο, μηχανικής μάθησης (machine learning), σύστημα διαχείρισης εσόδων RMS (revenue management system) για την παγκόσμια αγορά φιλοξενίας. Ο Lybra Assistant RMS σχεδιάστηκε για να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής των ξενοδόχων, απλοποιώντας και αυτοματοποιώντας καθημερινές διαδικασίες ώστε να απογειωθούν οι κρατήσεις και τα έσοδα των ξενοδοχείων – ακόμα και σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, όπως τώρα με την πανδημία του Covid-19

Τον Μάϊο του 2020, η Lybra εξαγοράστηκε από τον όμιλο The Zucchetti Group, μια ηγετική διεθνής εταιρεία τεχνολογίας που προσφέρει λογισμικό, εξοπλισμό και υπηρεσίες πληροφορικής σε αρκετούς κλάδους, όπως της φιλοξενίας, της εκπαίδευσης, των μεταφορών, logistics, κατασκευών, και άλλους. Ως μέλος του The Zucchetti Group, η Lybra είναι ακόμα πιο καλά τοποθετημένη για να προσφέρει στους ξενοδόχους πελάτες της υψηλής ακρίβειας προτάσεις τιμών, καθώς ο πλούτος των δεδομένων από τις διεθνείς αγορές και την ζήτηση – που συγκεντρώνονται από τις διεθνείς εταιρίες τεχνολογίας που ανήκουν στο The Zucchetti Group – ενσωματώνονται μέσα στο Assistant RMS.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *