beach

H «On the Beach» «κατηγορείται» για αθέμιτες πρακτικές μάρκετινγκ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H «On the Beach», γνωστός, τουρ οπερέιτορ στο Ηνωμένο Βασίλειο, κατηγορείται για αθέμιτες  τακτικές μάρκετινγκ που υπονομεύουν τους ανταγωνιστές της.

Σχετικά με τις τακτικές

Ο ΟΤΑ δημιούργησε σελίδες στον ιστότοπό του για απευθείας σύγκριση τιμών, σε μάρκες όπως οι Olympic Holidays, η Tui και η First Choice.

Μάλιστα, η Olympic Holidays δήλωσε ότι κάποιο περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε στην On the Beach, ήταν λανθασμένο και ο επικεφαλής  μάρκετινγκ, Carl Catterall, δήλωσε: «Δουλεύουμε σκληρά, παίζουμε δίκαια και αναμένουμε το ίδιο και από τους ανταγωνιστές μας».

Ακόμη, η «On the Beach» αναγράφει στον ιστότοπο της για την την Tui, υποστηρίζοντας ότι «κάνουμε ό, τι  εστιάζεται σε εσάς» και προσθέτοντας «θα βρείτε αυτές τις διακοπές στις φθηνότερες τιμές».

Σημειώνεται, πως ο κώδικας της Αρχής Διαφημιστικών Προτύπων επιτρέπει τη συγκριτική διαφήμιση, αλλά «δεν πρέπει να δυσφημεί άλλο προϊόν».

Η On the Beach δήλωσε ότι ελέγχει τακτικά τις σελίδες της για να εξασφαλίσει ότι παρέχουν παρόμοια ή καλύτερη αξία από ότι οι ανταγωνιστές της. Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε: «Αυτές οι σελίδες έχουν σχεδιαστεί για να παρουσιάσουν μερικά από τα μεγάλα ξενοδοχεία που προσφέρονται σε χαμηλότερη τιμή, σε σύγκριση  με άλλες εταιρίες λιανικής πώλησης διακοπών».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *