H «On the Beach», γνωστός, τουρ οπερέιτορ στο Ηνωμένο Βασίλειο, κατηγορείται για αθέμιτες τακτικές μάρκετινγκ που υπονομεύουν τους ανταγωνιστές της.
Σχετικά με τις τακτικές
Ο ΟΤΑ δημιούργησε σελίδες στον ιστότοπό του για απευθείας σύγκριση τιμών, σε μάρκες όπως οι Olympic Holidays, η Tui και η First Choice.
Μάλιστα, η Olympic Holidays δήλωσε ότι κάποιο περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε στην On the Beach, ήταν λανθασμένο και ο επικεφαλής μάρκετινγκ, Carl Catterall, δήλωσε: «Δουλεύουμε σκληρά, παίζουμε δίκαια και αναμένουμε το ίδιο και από τους ανταγωνιστές μας».
Ακόμη, η «On the Beach» αναγράφει στον ιστότοπο της για την την Tui, υποστηρίζοντας ότι «κάνουμε ό, τι εστιάζεται σε εσάς» και προσθέτοντας «θα βρείτε αυτές τις διακοπές στις φθηνότερες τιμές».
Σημειώνεται, πως ο κώδικας της Αρχής Διαφημιστικών Προτύπων επιτρέπει τη συγκριτική διαφήμιση, αλλά «δεν πρέπει να δυσφημεί άλλο προϊόν».
Η On the Beach δήλωσε ότι ελέγχει τακτικά τις σελίδες της για να εξασφαλίσει ότι παρέχουν παρόμοια ή καλύτερη αξία από ότι οι ανταγωνιστές της. Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε: «Αυτές οι σελίδες έχουν σχεδιαστεί για να παρουσιάσουν μερικά από τα μεγάλα ξενοδοχεία που προσφέρονται σε χαμηλότερη τιμή, σε σύγκριση με άλλες εταιρίες λιανικής πώλησης διακοπών».