OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PwC: “Ράλλυ” για τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία

ΜΕΛΕΤΕΣ

Η PwC προβλέπει δυνατές προοπτικές για την ευρωπαϊκή ταξιδιωτική αγορά:
Αναμένεται άνοδος στα ευρωπαϊκά ταξίδια, αλλά η αύξηση των εσόδων των ξενοδόχων φαίνονται να εξασθενούν, μετά από ένα εξαιρετικό 2015, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της PwC.
Το ρεκόρ σε αφίξεις τουριστών τον περασμένο χρόνο, αύξησε τα έσοδα των ξενοδόχων σε πολλούς ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Τα ταξίδια πόλεων παραμένουν κορυφαία κατηγορία, με ισχυρή ζήτηση και μια μικρή αύξηση της προσφοράς έδωσε σε πολλά ξενοδοχεία τη δυνατότητα να απολαύσουν μια αξιόλογη χρονιά το 2015 και θα συνεχίσουν το 2016.
Στην πλειοψηφία των πόλεων, εκτός από τις Βρυξέλλες και το Μιλάνο, αναμένεται αύξηση των εσόδων το 2016 και σχεδόν σε όλες τις πόλεις , ενώ και το 2017, με εξαίρεση τη Γενεύη και της Ρώμη, προβλέπεται επιπλέον αύξηση εσόδων.
Οι κορυφαίες πόλεις με βάση τα έσοδα σε τοπικό νόμισμα, είναι η Ρώμη (19,2%), ακολουθούμενη από το Δουβλίνο (9,1%) και την Πράγα (6,6%), στη συνέχεια, η Μαδρίτη (5,8%), η Λισσαβώνα (5,7%) , το Πόρτο (4,5%), η Μόσχα (4%), η Βαρκελώνη (3,3%) και το Βερολίνο (3,1%).
Το 2017το Δουβλίνο (8,2%) προβλέπεται να αγγίξει την κορυφή της ανάπτυξης και ακολουθείται από τη Λισαβόνα (6,9%),το Πόρτο (5,8%), τη Βαρκελώνη (5,5%), την Πράγα (4,9%), το Μιλάνο (4.1 %), τη Μόσχα (3,9%), τη Μαδρίτη (3,8%) και τη Φρανκφούρτη (2,9%).
Η ανάπτυξη καθορίζεται από έναν συνδυασμό της μέσης ημερήσιας τιμής (ADR) και την αύξηση πληρότητας.
Η Ρώμη αναμένεται να δει πολύ μεγάλη πληρότητα φέτος, με 25 εκατομμύρια επισκέπτες όμως, αυτό δημιουργεί δύσκολα συγκριτικά στοιχεία για το 2017.

Σε πολλές κορυφαίες πόλεις όπως το Λονδίνο, το Δουβλίνο, το Εδιμβούργο ή το Άμστερνταμ που λειτουργούν σε υψηλά επίπεδα πληρότητας, το ADR επιφέρει την ανάπτυξη, σύμφωνα με την PwC.
Οι πληρότητες προβλέπεται να είναι πάνω από 80% σε τρεις πόλεις – Λονδίνο (82,9%), το Δουβλίνο (82,3%) και το Εδιμβούργο (81,8%) – φέτος.
Το Εδιμβούργο πιθανόν να προσπεράσει το Δουβλίνο το 2017. Οι τρεις πρώτες πόλεις θα είναι το Λονδίνο (83,5%), του Εδιμβούργου (82,5%) και το Δουβλίνο (82,4%).
Υψηλότερα επίπεδα πληρότητας συναντάμε στα επώνυμα ξενοδοχεία σε ορισμένες χώρες, καθώς και την πρόσβαση σε online κρατήσεις, σε συνδυασμό με περισσότερους ταξιδιώτες, κατά την PwC.
Η πιο ακριβή πόλη αυτό το έτος είναι το Παρίσι (€ 252,5) αλλά και η Γενεύη (€ 246,8) στη δεύτερη θέση, ακολουθούμενη από τη Ζυρίχη (€ 219,2), το Λονδίνο (€ 202,2), τη Ρώμη (€ 156,5) το Άμστερνταμ (€ 133,9) τη Βαρκελώνη (€ 129,1) και τη Φρανκφούρτη (€ 128,4).
Η Liz Hall, επικεφαλής της έρευνας της PwC, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα είναι πολύ εντυπωσιακά. Πολλές από τις πόλεις που εμφανίζονται είναι στους παγκόσμιους ηγέτες στην απόδοση των συναλλαγών. Η αύξηση αντανακλά επίσης τη συνεχιζόμενη έρευνα για ασφαλέστερους και αξιόλογους προορισμούς, καθώς η αναταραχή στη Βόρεια Αφρική συνεχίζεται. Μέχρι στιγμής οι ευρωπαίοι ταξιδιώτες έχουν δει μέτριες μειώσεις στα κόστη, ως αποτέλεσμα της πτώσης των τιμών του πετρελαίου . Το 2016 θα μπορούσε να φέρει ακόμη καλύτερα νέα».
Οι τελευταίες προβλέψεις για το Λονδίνο το 2016 και το 2017 δείχνουν 1,9% και 2,2% αύξηση αντίστοιχα, σε κάθε έτος, σηκώνοντάς το σε £ 120 το 2016 και σε £ 122 το 2017.

Φέτος θα δούμε 16.000 δωμάτια να παρέχονται στη Μεγάλη Βρετανία, από 10.000 το 2015. Από τα ξενοδοχεία αυτά, 7.000 θα ανοίξουν στο Λονδίνο – περισσότερο από το διπλάσιο νούμερο που κατεγράφη το 2015.
Για τις περιφέρειες του Ηνωμένου Βασιλείου, η συνολική δυναμικότητα θα μπορούσε να φτάσει τα 9.000 νέα δωμάτια το 2016, δηλαδή ένα ρυθμό ανάπτυξης 2%, λίγο παραπάνω από το 2015.
Η Hall είπε: «Το υψηλό επίπεδο θα μπορούσε να προκαλέσει έναν πονοκέφαλο στους ξενοδόχους στην πρωτεύουσα. Το Λονδίνο φαίνεται να παρέχει νέες προσφορές, αλλά ο ανταγωνισμός είναι ένα τοπικό ζήτημα.
Στην κατηγορία budget , αναμένονται να υπάρχουν 3.000 νέα δωμάτια παραπάνω από όσα παρέχονταν το 2014 και το 2015 , ενώ τα οικονομικά δωμάτια αποτελούν περίπου το 20% στο Λονδίνο. Υπάρχουν δηλαδή πολλά δωμάτια για να “γεμίσουν”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *