fti-touristik

H RTK δίνει εξηγήσεις για τη διαβίβαση δεδομένων στην FTI

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ένας ακόμη γύρος στο σκάνδαλο που έχει θορυβήσει τη γερμανική ταξιδιωτική βιομηχανία, με την RTK να επιχειρεί σε επιστολή της προς τα πρακτορεία να δώσει εξηγήσεις για το τι ακριβώς συνέβη με τη μεταφορά δεδομένων από την RTK στην FTI, σε μια προσπάθεια να… πέσουν οι τόνοι.

Σύμφωνα με την RTK, πρόκειται για δεδομένα κρατήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων, όπως ημερομηνία, προορισμός, ξενοδοχείο και συνολικός κύκλος εργασιών, αλλά όχι δεδομένα πελατών. Με αυτά τα δεδομένα κρατήσεων δημιουργήθηκαν, όπως λέει, διάφορες εκθέσεις για την FTI, κυρίως στατιστικές.

Στην ουσία, υπήρχαν τέσσερις κατηγορίες στατιστικών στοιχείων. Σύμφωνα με την επιστολή, υπήρχαν στατιστικά στοιχεία για επιλεγμένους προορισμούς, για ξενοδοχεία και για συνεργάτες ταξιδιωτικών γραφείων, που αφορούσαν μεμονωμένους προορισμούς και αναλύονταν ανά ταξιδιωτικό πράκτορα.

Στην τέταρτη κατηγορία, η RTK παρουσίαζε τα στοιχεία των ταξιδιωτικών γραφείων με το πρακτορείο FTI σε εβδομαδιαία βάση. Για επιλεγμένους προορισμούς, αυτά παρουσίαζαν τον αριθμό των κρατήσεων για τη χώρα ανά πρακτορείο, καθώς και τον συνολικό τζίρο ανά πρακτορείο για τον προορισμό. Μέχρι το 2019, η RTK είχε, επίσης, παρουσιάσει ξεχωριστά το ποσό του κύκλου εργασιών που αναλογούσε στην FTI.

Στην ανακοίνωσή της προς τα πρακτορεία, η συνεργασία των ταξιδιωτικών γραφείων ζητά εκ νέου συγγνώμη για το όλο συμβάν, επισημαίνοντας ότι δεν πρόκειται για πώληση δεδομένων και πως ουδέ ποτέ είχε λάβει οποιοδήποτε αντάλλαγμα για τις αναφορές. Επίσης, διευκρινίζει ότι δεν υπήρχε φαινόμενο ελέγχου, καθώς όλα τα δεδομένα αφορούσαν κρατήσεις που είχαν ήδη πραγματοποιηθεί.

Σύμφωνα με την επιστολή, δεν επηρεάστηκαν με κανέναν τρόπο τα ταξιδιωτικά γραφεία και δεν έθεσαν τα δεδομένα στη διάθεση του ταξιδιωτικού πράκτορα FTI με σκοπό να επηρεάσουν τα ταξιδιωτικά γραφεία στην ελευθερία της απόφασής τους. Άλλωστε, είναι πάντα ελεύθερη η απόφαση των ταξιδιωτικών γραφείων ποια προϊόντα του ταξιδιωτικού πράκτορα θέλουν να πουλήσουν στους πελάτες τους.

Σύμφωνα με την επιστολή, θα πρέπει τώρα να δημιουργηθεί άμεσα μια διαδικασία για να διασφαλιστεί η ορθή διαχείριση των δεδομένων στο μέλλον. Η διαδικασία αυτή πρέπει να επανεξετάζεται τακτικά και τα ταξιδιωτικά γραφεία θα πρέπει να ενημερώνονται με διαφάνεια σχετικά με αυτό. “Με τον τρόπο αυτό θα διασφαλιστεί ότι δεν θα επαναληφθεί ποτέ ανάλογο περιστατικό”, υπογραμμίζει η RTK.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *