Peter Wittmann official photo by TUI

H TUI αλλάζει το μοντέλο παροχής προμηθειών προς τα ταξιδιωτικά πρακτορεία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το μοντέλο παροχής προμηθειών προς τα ταξιδιωτικά πρακτορεία αλλάζει η TUI σε μία απόπειρα να τους παρέχει περισσότερα και πιο “λογικά κίνητρα”.

Σύμφωνα με την εταιρία, είναι απαραίτητο να βοηθηθούν τα πρακτορεία και μέσω του νέου μοντέλου προμηθειών κάτι τέτοιο είναι εφικτό.

Ο Διευθυντής του Franchise και της Διανομής της TUI, Peter Wittmann, παραχώρησε συνέντευξη στο γερμανικό μέσο touristik-aktuell, όπου και παρουσίασε τις προθέσεις του tour operator, όσον αφορά στις σχέσεις του με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Θα παρέχεται προμήθεια 10% από τα 150.000 ευρώ πωλήσεων

Με τη νέα πολιτική της TUI πλέον τα ταξιδιωτικά πρακτορεία λαμβάνουν προμήθεια της τάξης του 10%, εφόσον έχουν πετύχει πωλήσεις αξίας 150.000 ευρώ (και όχι 225.000 όπως ίσχυε στο παρελθόν).

Ο Peter Wittmann δηλώνει πως τα προηγούμενα χρόνια τα πρακτορεία πετύχαιναν περισσότερες πωλήσεις και πως στο μέλλον θα ισχύει το ίδιο. Ωστόσο, προς τα παρόν ισχύει αυτή η πολιτική προκειμένου να ενισχυθούν τα πρακτορεία καθώς παρατηρείται γενική ύφεση που επηρεάζει και τις πωλήσεις τουριστικών πακέτων.

Η TUI Cruises δεν αποτελεί πλέον μέρος των συνολικών πωλήσεων

Ενδέχεται να υπάρξουν συζητήσεις για εξαίρεση της TUI Cruises από τις συνολικές πωλήσεις και αυτό μπορεί να ισχύσει για την TUI Γερμανίας, το TUI Ticket Shop και το Gebeco.

Πρόσφατα πραγματοποιείται διάλογος σχετικά με την απώλεια πωλήσεων της TUI Cruises. Η TUI Cruises έχει τη δική της κλίμακα προμηθειών από το 2019 και πλέον οι πωλήσεις θα υπαχθούν στη ξεχωριστή διαχείριση μαζί με τη Hapag Lloyd. Σύμφωνα με τον Peter Wittmann η κίνηση αυτή θα δώσει μεγαλύτερη ευελιξία στις εταιρίες κρουαζιέρων να επικεντρώσουν στις δικές τους αγορές.

ksd
adv
Το TUI Value δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο

Από τη 1η Νοεμβρίου το TUI Value θα πάψει να ισχύει. Όπως δηλώνει και ο Peter Wittmann τα προϊόντα αξίας ανέρχονται στο 50% του χαρτοφυλακίου της TUI. Αυτά περιλαμβάνουν τα ξενοδοχειακά brand της TUI, τη Cruises και το Gebeco.

Εκκίνηση του TUI Stars από τη 1η Νοεμβρίου

Έναντι του TUI Value θα εφαρμοστεί στο μέλλον το TUI Stars, το οποίο ο Peter Wittmann θεωρεί “πιο στοχευμένο” και μέσω του οποίου προσφέρονται το 20% των ταξιδιών. Αυτά συμπεριλαμβάνουν ταξίδια που αποτελούν υψηλό ρίσκο για τον tour operator και ως εκ τούτου κρίνεται απαραίτητη η στήριξη από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Οι σχετικές προσφορές, που αφορούν τα “κανονικά ξενοδοχεία” και τα προϊόντα του Airtours, θα είναι διαθέσιμες μέσω του  Iris Plus. Ο Peter Wittmann επισημαίνει πως το TUI Stars θα αναφέρεται στο χαρτοφυλάκιο, του οποίου μέρος είναι και τα μικρά group το Gebeco. Για τα προϊόντα αυτά θα παρέχεται επιπλέον 2% προμήθεια.

Επέκταση της εκστρατείας επανεκκίνησης της TUI

Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία θα συνεχίσουν να λαμβάνουν σταθερές προμήθειες για τις νέες κρατήσεις μέχρι και τα τέλη του Οκτώβρη με το ποσοστό να ανέρχεται στο 13% για τα προϊόντα TUI Value και Gebeco, καθώς και 12% για τα TUI non-Value. Η πληρωμή θα είναι άμεσα διαθέσιμη κατά τον μήνα της  κράτησης και ο Peter Wittmann χαρακτηρίζει την εκστρατεία ως “highlight”, το οποίο σημαίνει πως επικρατεί ένα καθεστώς δικαιοσύνης και ασφάλειας.

Περισσότερη προμήθεια ως κίνητρο για περισσότερες πωλήσεις

Η πώληση επιπρόσθετων υπηρεσιών ενδέχεται να αυξήσει την προμήθεια έως και 0.6%.

Εν κατακλείδι ο Peter Wittmann τονίζει πως το μοντέλο παροχής προμηθειών έχει απλοποιηθεί και βελτιστοποιηθεί με στόχο τη στήριξη των συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών πρακτορείων, αλλά ένα πρόβλημα που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί είναι οι αμοιβές για τα ταξίδια που ακυρώθηκαν καθώς το χρήμα “ρέει”, όταν οι πελάτες ταξιδεύουν.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *