Χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες και αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία των στελεχών της στον τουρισμό, η HotelRev, είναι ένα σύγχρονο Digital Marketing Agency, που μεγιστοποιεί τις online πωλήσεις των ξενοδοχείων, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδά του.
Τα οφέλη που προκύπτουν για ένα ξενοδοχείο, από τη συνεργασία του με τη HotelRev είναι:
• Μεγιστοποίηση των Online πωλήσεων
• Μείωση κόστους σε Online προμήθειες
• Χτίσιμο του Brand στην παγκόσμια αγορά
Revenue Management – Στρατηγική για online πωλήσεις
Σε συνεργασία με το ξενοδοχείο η έμπειρη ομάδα διαχείρισης εσόδων της HotelRev θέτει τους στρατηγικούς στόχους και το κατάλληλο σύνολο ενεργειών για τις μοναδικές του ανάγκες. Με γνώση του ανταγωνισμού και χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες κάθε καναλιού πώλησης, προσφέρει εξατομικευμένη στρατηγική, που θα οδηγήσει σε μέγιστο αριθμό κρατήσεων.
Όσον αφορά τις υπηρεσίες βελτιστοποίησης και τα εργαλεία διαχείρισης online πωλήσεων, αυτά είναι:
• Web Design – Σχεδιασμός Αποτελεσματικών Ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, με στρατηγική βασισμένη στο να μετατρέψει τον επισκέπτη σε αγοραστή.
• Booking Engine – Μηχανή κρατήσεων τελευταίας τεχνολογίας, με εύκολη πλοήγηση, υψηλά ποσοστά κρατήσεων & χαμηλή προμήθεια.
• Digital marketing – Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO), διαφημιστικές καμπάνιες στην Google και τα κοινωνικά δίκτυα για αύξηση των άμεσων πωλήσεων στο διαδίκτυο.
• Channel Manager: Με το Channel Manager της HotelRev η διαθεσιμότητα, οι τιμοκατάλογοι και οι κρατήσεις ενημερώνονται αυτόματα και αποστέλλονται ταυτόχρονα σε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια.
Ο πυρήνας όλων των παραπάνω, το Revenue Management, αποτελεί πηγή έμπνευσης και για την ονομασία της εταιρίας.
Βασικός σκοπός της HotelRev είναι να βοηθήσει το εκάστοτε ξενοδοχείο να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό brand στον χώρο του διαδικτύου και, χρόνο με τον χρόνο, να κερδίζει όλο και μεγαλύτερο ποσοστό από την «ψηφιακή πίτα».
Με αυτό τον σκοπό, λοιπόν, ξεκίνησε και η συνεργασία της HotelRev με το Out Of The Blue Capsis Elite Resort, στα τέλη του 2018, θέτοντας ένα στρατηγικό πλάνο ενεργειών. Με βασικούς στόχους την αύξηση των direct κρατήσεων, την αύξηση των online πωλήσεων και την αύξηση των εσόδων που προκύπτουν από το διαδίκτυο, στο τέλος της σεζόν παρατηρήθηκαν τα κάτωθι αποτελέσματα, που ήταν πραγματικά συναρπαστικά:
• Conversion Rate Increased 75%
• Increase Direct Bookings 156%
• Increase Online Revenue 34%
• Increase E-sales 29%
Στόχοι
• Digital Marketing Google Ads
• Increase Direct Bookings
• Increase Online Revenue
• Increase E-sales
Είναι σαφές πως η διαχείριση της κερδοφορίας είναι από τα πιο σημαντικά κομμάτια της στρατηγικής των πωλήσεων ενός ξενοδοχείου. Η ομάδα της HotelRev με τη βοήθεια της συστηματικής έρευνας ανταγωνισμού, προτείνει την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική ώστε να μεγιστοποιήσει το ξενοδοχείο τα κέρδη του.
Με την ανάλυση της ψηφιακής αγοράς και τη βοήθεια τεχνολογικών εργαλείων, η εταιρία, είναι σε θέση να σχεδιάσει εξατομικευμένη στρατηγική και να προτείνει τις οικονομικά αποδοτικότερες πολιτικές ώστε να κατευθύνει τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο-πελάτη της, τη σωστή στιγμή, στη σωστή τιμή.
Βασικός σκοπός, άλλωστε, της HotelRev είναι η ελαχιστοποίηση των άδειων δωματίων, κατά τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν και η εξάλειψη κρατήσεων σε λάθος τιμή.