hotrec

HOTREC: Σημαντική για τον κλάδο η νέα ψηφιακή πολιτική της Ε.Ε. και γα την ρύθμιση των διαδικτυακών πλατφορμών

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Τη νέα ψηφιακή πολιτική της Ε.Ε. καλωσορίζει η Hotrec, η οποία είναι ο αντιπρόσωπος των ξενοδοχείων και του χώρου της εστίασης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Θεωρεί ότι τα νέα μέτρα σχετικά με την ρύθμιση των διαδικτυακών πλατφορμών, τη δύναμη των ισχυρών παικτών της αγοράς, του μοιράσματος της πληροφορίας και της συνεργατικής οικονομίας αποτελούν θετικά βήματα για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των κοινοτήτων της Ε.Ε.

Αναφέρει πως τις τελευταίες 2 δεκαετίες, οι διαδικτυακές πλατφόρμες έχουν ανακαθορίσει των τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές κάνουν κρατήσεις και ταξιδεύουν. Θεωρεί, πως ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζουν αυτές οι πλατφόρμες, πρέπει να αντικατοπτρίζεται στους κανόνες της Ε.Ε, ώστε να υπάρχει μια ισορροπημένη και δίκαιη οικονομία, η οποία θα προστατεύει τα συμφέροντα των περιοχών και των εντόπιων, και θα διαχειρίζεται καλύτερα τις τουριστικές ροές.

Ο Markus Luthe, Πρόεδρος του Δικτύου διανομής της HOTREC και CEO του Γερμανικού Συνδέσμου Ξενοδόχων, αναφέρει: “Αποτελεί κοινή γνώση πως οι κανόνες της Ε.Ε. δε συμπορεύονταν με τη ραγδαία ανάπτυξη των διαδικτυακών πλατφορμών και χρειάζονταν μεταρρυθμίσεις. Σήμερα ότι είναι παράνομο offline, πρέπει να είναι και παράνομο στο Διαδίκτυο”.

Οι προτάσεις της Κομισιόν με τίτλο “Η Ευρώπη στην Ψηφιακή Εποχή: Προς μια πραγματική ψηφιακή ευρωπαϊκή κοινωνία” αποτελούν ρηξικέλευθες ιδέες με ορίζοντα την ερχόμενη διετία. Οι προτάσεις αυτές περιλαμβάνουν:

  • Το πακέτο μέτρων Digital Services Act, που θα ενισχύσει την υπευθυνότητα των διαδικτυακών πλατφορμών και θα συμβάλλει στη συνεργασία των αρμόδιων αρχών. Το πακέτο αυτό ενδέχεται να περιλαμβάνει την αξιολόγηση και την εφαρμογή των ευρωπαϊκών κανόνων ανταγωνισμού.
  • Ένα νομοθετικό πλαίσιο για διαχείριση των πληροφοριών, το οποίο μπορεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα στο διαμοιρασμό πληροφοριών μεταξύ κυβερνήσεων και επιχειρήσεων, καθώς και στο επίπεδο Β2Β.
  • Μια πρωτοβουλία στον τομέα της συνεργατικής οικονομίας με μέτρα για την προστασία και την προώθηση των συμφερόντων των εργαζόμενων σε πλατφόρμες.
  • Μια στρατηγική, που θα βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και καινοτόμες, να δημιουργήσουν περισσότερες θέσεις εργασίας και να επωφεληθούν από την ψηφιοποίηση.
  • Μια πρωτοβουλία ψηφιακής φορολόγησης δεδομένης της προόδου στον τομέα του ΟΟΣΑ.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *