hilton

HVS: Από το 2022 η επιστροφή στα επίπεδα πωλήσεων του 2019 στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Από το 2022 και το 2023, αναμένεται να επανέλθουν τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία σε επίπεδα πωλήσεων αντίστοιχα με αυτά του 2019, σύμφωνα με τον Πρόεδρο του HVS London, Russell Kett.

Πιο συγκεκριμένα ο Russell Kett δηλώνει:

“Όταν η ζήτηση για τα ξενοδοχεία αρχίσει να ανακάμπτει, είτε μιλάμε για το 2020 ή για το 2021, θα πρόκειται για μία διαφορετική αγορά με νέες ανάγκες και απαιτήσεις εκ μέρους των πελατών.

Η δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του ξενοδόχου και του επισκέπτη θα είναι πολύ σημαντική. Οι εταιρίες θα λειτουργούν και θα παρουσιάζουν τις υπηρεσίες τους με τέτοιο τρόπο ώστε οι επισκέπτες και το εργατικό προσωπικό τους να νιώθουν άνεση ασφάλεια και εμπιστοσύνη”.

Η υγιεινή και τα πρωτόκολλα καθαριότητας θα είναι το κύριο θέμα της ξενοδοχειακής ατζέντας και παγκόσμιες αλυσίδες, όπως οι Marriott, Hilton και Accor έχουν εκπονήσει σχετικά προγράμματα. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να λάβουν υπόψη την ασφάλεια όλων των παρευρισκόμενων με μέτρα, όπως τα προστατευτικά στην υποδοχή, την τήρηση των αποστάσεων στους κοινόχρηστους χώρους, τον έλεγχο των αριθμού των ατόμων εντός των ανελκυστήρων, καθώς και τη χρήση των χώρων αναψυχής με ασφαλή τρόπο.

Το  HVS αναμένει τα ξενοδοχεία να ανοίξουν σταδιακά με την προσθήκη δωματίων και την επιστροφή του πλεονάζοντος προσωπικού, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Αυτό θα οδηγήσει σε μία ανάγκη συνέχισης για τα κυβερνητικά σχέδια για υπαγωγή σε άδειες άνευ αποδοχών.

Μερικές ευρωπαϊκές ξενοδοχειακές αγορές αναμένεται να ανακάμψουν πιο αργά από τις άλλες ανάλογα με την άρση των lockdown και το προφίλ των εταιριών του κλάδου. Οι οικονομίες με ισχυρές εσωτερικές αγορές και υψηλό ποσοστό επισκεπτών αναψυχής  θα ανακάμψουν πιο γρήγορα σε σχέση με αυτές που βασίζονται στα διεθνή ταξίδια και τον τομέα MICE.

Το HVS προβλέπει ότι η Γερμανία θα ανακάμψει πιο γρήγορα από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες καθώς διαθέτει μία μεγάλη εσωτερική βάση στον τομέα της αναψυχής αλλά και μεγάλο ποσοστό σε εσωτερικά επαγγελματικά ταξίδια.

Ο Russell Kett προσθέτει:

“Η πανδημία θα αλλάξει τις συνήθειες μας τουλάχιστον μέχρι να βρεθεί ένα αποτελεσματικό εμβόλιο και οι επισκέπτες θα είναι επιφυλακτικοί ως προς τα ξενοδοχεία μέχρι να αποκατασταθεί πλήρως η εμπιστοσύνη τους.

Μακροπρόθεσμα είμαστε αισιόδοξοι, ότι ο ευρωπαϊκός ξενοδοχειακός κλάδος θα επιστρέψει στα επίπεδα του 2019, αλλά θα χρειαστεί να περιμένουμε έως το 2022 ή ακόμα και το 2023”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *