metropolitan

Η WorldVentures φέρνει εκπαιδευτικές εκδηλώσεις στην Αθήνα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τράβηξε τα… βλέμματα η παρουσία του WorldVentures™, που ειδικεύεται στις απευθείας πωλήσεις ταξιδιών σε όλο τον κόσμο και στις συνδρομές αναψυχής, στο Momentum, την κορυφαία εκπαιδευτική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, από τις 16 έως τις 18 Μαρτίου 2018.

Το Momentum έφερε κοντά τους Ανεξάρτητους Αντιπροσώπους της WorldVentures από όλη την Ευρώπη για να εξελίξει τις ηγετικές τους ικανότητες και να επιταχύνει την ομαδικότητα, γιορτάζοντας παράλληλα τη δύναμη και τη διαφορετικότητα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο διευθύνων σύμβουλος της WorldVentures, Josh Paine, έδωσε μια εξαιρετική ομιλία, μοιράζοντας ανεκτίμητα επιχειρηματικά μαθήματα που πήρε κατά τη διάρκεια της καριέρας του. «Όταν η επίγνωση και η θαρραλέα δράση συναντιούνται, μπορεί να υπάρξει μεταμόρφωση», είπε ο Josh Paine. Για να προσθέσει: «Υπάρχει λόγος που είμαστε εδώ, είμαστε για να αφήσουμε τον αντίκτυπό μας στον κόσμο».

Aπό την πλευρά του ο πρόεδρος της Rovia™, Jim Menge, περιέγραψε πώς τα DreamTrips™ προσφέρουν περισσότερες επιλογές σε ταξίδια, περισσότερες επιλογές δωματίων, περισσότερες εκδρομές και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε επιπλέον διανυκτερεύσεις.
Ακόμη, το WorldVentures Foundation™ γιόρτασε το Heart to Serve της κοινότητας, έχοντας «υπηρετήσει» χιλιάδες παιδιά παγκοσμίως το 2017.

Εκτός από την παροχή ασύγκριτης εκπαίδευσης στους Αντιπροσώπους, οι εκδηλώσεις της WorldVentures επηρεάζουν θετικά τις τοπικές οικονομίες μέσω των αυξημένων δαπανών σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και δραστηριότητες. Στο πλαίσιο αυτό, οι 3.400 και πλέον παρευρισκόμενοι του Momentum έμειναν κατά μέσο όρο για τρεις νύχτες για την εκδήλωση. Σύμφωνα με το Budget Your Trip, οι επισκέπτες στην Αθήνα ξόδεψαν κατά μέσο όρο 73 ευρώ ανά άτομο, ανά ημέρα, συνεισφέροντας συνολικά στην τοπική οικονομία περίπου 248.200 ευρώ στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της εκδήλωσης.

Επίσης, κατά τη διάρκεια του Momentum, μια ομάδα 250 εθελοντών του ιδρύματος συνεργάστηκε με επτά φιλανθρωπικά ιδρύματα για παιδιά, όπως το Make-A-Wish® Ελλάδας, το Πρότυπο Εθνικό Νηπιαγωγείο Καλλιθέας και το «Χαμόγελο του Παιδιού», συμμετέχοντας στον καθαρισμό, το βάψιμο και τον καλλωπισμό τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *