Φαίνεται, πως η βιομηχανία της φιλοξενίας, δεν είναι ακόμη έτοιμη για να ενσωματώσει ένα πλήρως αυτοματοποιημένο ρομποτικό προσωπικό, στα ξενοδοχεία.
Το «πείραμα» σε ξενοδοχείο της Ιαπωνίας
Το Henn na Hotel της Ιαπωνίας – που ονομάστηκε Strange Hotel – έφερε πάνω από 200 ανδροειδή- ξεκινώντας από το 2015, προκειμένου να ξεκινήσει ένας νέος κόσμος αυτοματοποιημένης φιλοξενίας.
Ωστόσο, από ότι φαίνεται ο σχεδιασμός δεν είναι σε άριστα επίπεδα και έτσι τα μισά από τα ρομπότ χαρακτηρίστηκαν μη λειτουργικά.
Οι περιορισμοί ήταν εμφανείς, με ορισμένα ρομπότ να είναι ανίκανα να επικοινωνήσουν απόλυτα με τους ανθρώπους.
Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου, Hideo Sawada, δήλωσε ότι οι άνθρωποι έπρεπε να αναλάβουν ορισμένα καθήκοντα, όπως το να βγάλουν φωτοτυπία τα διαβατήρια, κάτι στο οποίο τα ρομπότ δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν.
Ο εικονικός βοηθός στο δωμάτιο, ο οποίος ονομάστηκε Churi, δεν μπόρεσε να απαντήσει σε ερωτήματα επισκεπτών. Τέλος, η παρουσία των ρομπότ κρίθηκε ακατάλληλη σε κάποιους χώρους του ξενοχείου, καθώς δεν μπορούσαν να αντιληφθούν απόλυτα τη διαφορά στους χώρους.