IATA: O Covid διπλασίασε τον χρόνο αναμονής των επιβατών στα αεροδρόμια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Στις τρεις ώρες ανέρχεται ο χρόνος που απαιτείται να ξοδέψουν στο αεροδρόμιο για τις διεκπεραιωτικές διαδικασίες οι επιβάτες, κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής, χρόνος διπλάσιος σε σχέση με πριν από την πανδημία, παρά το γεγονός ότι ο όγκος των ταξιδιών παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ανερχόμενος μόλις στο 30% περίπου των επιπέδων πριν από τον Covid. Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα καταναλωτών της IATA.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η οποία βασίζεται σε 13.579 απαντήσεις, από 186 χώρες, πριν από την πανδημία, οι μέσοι επιβάτες περνούσαν 1,5 ώρα σε ταξιδιωτικές διαδικασίες, όπως check-in, συνοριακός έλεγχος, έλεγχος ασφάλειας, τελωνεία και παραλαβή αποσκευών. Ενώ, σήμερα, ο χρόνος αυτός έχει διπλασιαστεί με τις μεγαλύτερες αυξήσεις να σημειώνονται στον έλεγχο των εισιτηρίων και στον έλεγχο των συνόρων -μετανάστευση και εκπατρισμός- όπου τα διαπιστευτήρια υγείας για το ταξίδι ελέγχονται κυρίως σε έντυπη μορφή.

Αυτό υπερβαίνει τον χρόνο που θέλουν να αφιερώσουν οι επιβάτες σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο, με τους ίδιους να επιθυμούν να χρησιμοποιούν βιομετρική αναγνώριση εάν επιταχύνει τις διαδικασίες ταξιδιού και μειώνει τον χρόνο που δαπανάται στην ουρά στα αεροδρόμια.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι:

-Το 85% των επιβατών θέλει να αφιερώσει λιγότερο από 45 λεπτά σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο, εάν ταξιδεύει μόνο με χειραποσκευή.
-Το 90% των επιβατών θέλει να αφιερώσει λιγότερο από μία ώρα σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο, όταν ταξιδεύει με παραδοτέες αποσκευές.
-Περισσότεροι από τους μισούς (55%) των επιβατών αναγνώρισαν ότι η ουρά κατά την επιβίβαση είναι το πρώτο που χρειάζεται βελτίωση.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 41% θεώρησε την ουρά κατά τον έλεγχο ασφαλείας ως κορυφαία προτεραιότητα για βελτίωση, ενώ το 38% αναγνώρισε τον χρόνο αναμονής στους συνοριακούς ελέγχους/μετανάστες ως κορυφαίο τομέα για βελτίωση. Ωστόσο, η προστασία δεδομένων παραμένει βασικό ζήτημα, με το 56% να ανησυχεί για τις παραβιάσεις δεδομένων.

Οι επιβάτες θέλουν, επίσης, σαφήνεια σχετικά με το σε ποιους κοινοποιούνται τα δεδομένα τους (52%) και πώς χρησιμοποιούνται/επεξεργάζονται (51%). Παρόλα αυτά, η μελέτη διαπίστωσε ότι το 73% των επιβατών είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα βιομετρικά τους δεδομένα για να βελτιώσουν τις διαδικασίες του αεροδρομίου, από 46% το 2019. Και το 88% θα μοιραστεί πληροφορίες μετανάστευσης πριν από την αναχώρηση για ταχύτερη επεξεργασία.

Λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο των επιβατών (36%) έχουν βιώσει τη χρήση βιομετρικών δεδομένων όταν ταξιδεύουν. Από αυτούς, το 86% δήλωσαν ικανοποιημένοι με την εμπειρία, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα επιβατών της IATA.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *