Photo by Skitterphoto on Pexels

IATA: Οι επιβάτες λένε ναι στη βιομετρική ταυτοποίηση

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι επιβάτες επιθυμούν τη χρήση βιομετρικών στοιχείων, που επιταχύνουν τις διαδικασίες ταξιδιού, χωρίς να χρειάζεται να περνούν πολύ χρόνο στις ουρές, όπως αποτυπώνεται στην Παγκόσμια Έρευνα Επιβατών για το 2021 (GPAS) της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA).

Τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία παρέχει πληροφορίες για το τι θα ήθελαν οι επιβάτες από την εμπειρία του αεροπορικού ταξιδιού τους, βασίζονται σε 13.579 απαντήσεις από 186 χώρες.

“Οι επιβάτες μίλησαν και θέλουν η τεχνολογία να δουλεύει πιο σκληρά, ξοδεύοντας έτσι λιγότερο χρόνο σε ουρές. Και είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν βιομετρικά δεδομένα, εάν αποφέρουν αυτό το αποτέλεσμα. Πριν από την αύξηση της κυκλοφορίας, έχουμε ένα παράθυρο για να διασφαλίσουμε μια ομαλή επιστροφή στα ταξίδια, μετά την πανδημία και να προσφέρουμε μακροπρόθεσμες βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα για επιβάτες, αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια και κυβερνήσεις”, δήλωσε ο Nick Careen, ανώτερος αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων, Ασφάλειας της IATA.

Πρόθυμοι να μοιραστούν βιομετρικά δεδομένα οι επιβάτες

Το 73% των επιβατών είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα βιομετρικά τους δεδομένα για να βελτιώσουν τις διαδικασίες στο αεροδρόμιο (από 46% το 2019) και το 88% να μοιραστούν πληροφορίες μετανάστευσης πριν από την αναχώρηση. Επίσης, λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο των επιβατών (36%) έχουν βιώσει τη χρήση βιομετρικών δεδομένων όταν ταξιδεύουν. Από αυτούς, το 86% ήταν ικανοποιημένο με την εμπειρία.

Η προστασία δεδομένων παραμένει βασικό ζήτημα, με το 56% να ανησυχεί σχετικά με τις παραβιάσεις δεδομένων. Οι επιβάτες επιθυμούν να γνωρίζουν σε ποιους κοινοποιούνται τα δεδομένα τους (52%) και πώς χρησιμοποιούνται/επεξεργάζονται (51%).

Όσον αφορά τις ουρές στα αεροδρόμια, το 55% των επιβατών αναγνώρισαν την ουρά κατά την επιβίβαση ως κορυφαίο πεδίο που χρήζει βελτίωση και το 41% αναγνώρισαν την ουρά κατά τον έλεγχο ασφαλείας ως κορυφαία προτεραιότητα για βελτίωση. Επίσης, το 38% των επιβατών αναγνώρισαν τον χρόνο αναμονής στην ουρά στον έλεγχο των συνόρων ως κορυφαίο τομέα για βελτίωση.

Με πρόσθετους ελέγχους εγγράφων για τον Covid-19, ο χρόνος διεκπεραίωσης στα αεροδρόμια διαρκεί περισσότερο. Πριν από τον Covid-19, οι μέσοι επιβάτες περνούσαν 1,5 ώρα σε ταξιδιωτικές διαδικασίες (check-in, ασφάλεια, συνοριακός έλεγχος, τελωνεία και παραλαβή αποσκευών). Τα τρέχοντα δεδομένα υποδεικνύουν ότι οι χρόνοι διεκπεραίωσης στα αεροδρόμια έχουν αυξηθεί σε 3 ώρες, κατά τη διάρκεια της ώρας αιχμής, με τους όγκους ταξιδιών να ανέρχονται στο 30% περίπου των επιπέδων πριν από την πανδημία. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώνονται στο check-in και στον έλεγχο των συνόρων, όπου τα διαπιστευτήρια υγείας ελέγχονται κυρίως σε έντυπη μορφή.

Αυτό υπερβαίνει τον χρόνο που θέλουν να αφιερώσουν οι επιβάτες σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο, με την έρευνα να διαπιστώνει ότι: Το 85% των επιβατών θέλουν να αφιερώσουν λιγότερο από 45 λεπτά σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο,  εάν ταξιδεύουν μόνο με χειραποσκευή. Ενώ, το 90% των επιβατών θέλουν να αφιερώσουν λιγότερο από μία ώρα σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο όταν ταξιδεύουν με παραδοτέες αποσκευές.

Η IATA προτείνει

Η IATA, σε συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους του κλάδου, έχει δύο ώριμα προγράμματα που μπορούν να υποστηρίξουν μια επιτυχημένη αύξηση της αεροπορίας μετά την πανδημία και να προσφέρουν στους ταξιδιώτες την ταχεία εμπειρία που απαιτούν.

Το IATA Travel Pass είναι μια λύση για τη διαχείριση των περίπλοκων διαπιστευτηρίων ταξιδιωτικής υγείας που απαιτούν οι κυβερνήσεις. Η εφαρμογή προσφέρει έναν ασφαλή τρόπο για τους ταξιδιώτες να ελέγχουν τις απαιτήσεις για το ταξίδι τους, να λαμβάνουν αποτελέσματα τεστ και να σαρώνουν τα πιστοποιητικά εμβολίων τους, να επαληθεύουν ότι πληρούν τις απαιτήσεις του προορισμού που ταξιδεύουν και να τα μοιράζονται αβίαστα με αξιωματούχους υγείας και αεροπορικές εταιρίες πριν από την αναχώρηση. Αυτό θα μειώσει τις ουρές αναμονής και τη συμφόρηση για τους ελέγχους εγγράφων, προς όφελος των ταξιδιωτών, των αεροπορικών εταιρειών, των αεροδρομίων και των κυβερνήσεων.

Το One ID είναι μια πρωτοβουλία που βοηθά τη βιομηχανία να μεταβεί στην ημέρα όπου οι επιβάτες μπορούν να μετακινούνται χρησιμοποιώντας ένα ενιαίο βιομετρικό ταξιδιωτικό διακριτικό, όπως σάρωση προσώπου, δακτυλικών αποτυπωμάτων ή ίριδας. Οι αεροπορικές εταιρίες βρίσκονται σθεναρά πίσω από την πρωτοβουλία. Προτεραιότητα τώρα είναι να διασφαλιστεί ότι η νομοθεσία υποστηρίζει κάτι τέτοιο. Ένα αναγνωριστικό όχι μόνο θα κάνει τις διαδικασίες πιο αποτελεσματικές για τους επιβάτες, αλλά θα επιτρέψει επίσης στις κυβερνήσεις να χρησιμοποιήσουν πολύτιμους πόρους πιο αποτελεσματικά.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *