iata

IATA: Συμφωνεί στη χρήση μασκών αλλά όχι με κενές θέσεις…

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΦΟΡΕΙΣ

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) σε ανακοίνωση της αναφέρει, ότι συμφωνεί με τη χρήση μασκών στα αεροσκάφη, αλλά όχι και στην εφαρμογή των μέτρων απόστασης, τα οποία προβλέπουν να μένουν κενές οι μεσαίες θέσεις.

Τα δεδομένα αποδεικνύουν, ότι ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού στα αεροσκάφη είναι μικρός. Η χρήση μασκών από το προσωπικό καμπίνας και τους επιβάτες θα μειώσει ακόμα περισσότερο τον κίνδυνο, ενώ θα αποφευχθούν και τα τεράστια έξοδα που θα προκύψουν σε περίπτωση της εφαρμογής των μέτρων απόστασης.

Ο γενικός διευθυντής και CEO της IATA, Alexandre de Juniac, τονίζει το παραπάνω και ζητά να βρεθεί μία λύση, η οποία θα προάγει την υγεία του πληρώματος και των επιβατών, αλλά ταυτόχρονα δε θα έχει μακροχρόνιες συνέπειες για τον κλάδο.

Μέτρα για τη μείωση του ήδη χαμηλού κινδύνου

Εκτός από τη χρήση ιατρικής μάσκας η IATA προτείνει τα εξής μέτρα:

  • Έλεγχος θερμοκρασίας επιβατών και εργαζομένων στα αεροδρόμια
  • Διαδικασίες επιβίβασης-αποβίβασης, οι οποίες μειώνουν τη σωματική επαφή με τους άλλους επιβάτες ή\και το πλήρωμα
  • Περιορισμός κινήσεων εντός καμπίνας κατά τη διάρκεια της πτήσης
  • Πιο συχνή και εξονυχιστική απολύμανση της καμπίνας
  • Απλοποιημένες διαδικασίες παράδοσης φαγητού με στόχο να μειωθεί η κίνηση του πληρώματος και η διάδραση με τους επιβάτες
  • Αν κριθεί απαραίτητο προάγεται η εξέταση για τον Κορωνοϊό ή η έκδοση διαβατηρίων “ανοσίας”
  • Δεν προτείνεται ο περιορισμός της χρήσης των μεσαίων καθισμάτων

Υπάρχουν μερικοί πιθανοί λόγοι γιατί ο Κορωνοϊός, ο οποίος μεταδίδεται από τα σταγονίδια εκπνοής, δεν έχει καταγράψει μεγάλο ρυθμό μετάδοσης κατά τη διάρκεια πτήσεων, καθώς σε σύγκριση με άλλα μέσα μεταφοράς ισχύουν τα εξής:

  • Οι επιβάτες κοιτούν μπροστά με περιορισμένες πρόσωπο προς πρόσωπο διαδράσεις
  • Οι θέσεις παρέχουν ένα προστατευτικό πλαίσιο
  • Η ροή αέρα από το έδαφος προς την οροφή μειώνει τη μετάδοση
  • Τα ειδικά φίλτρα στα σύγχρονα αεροσκάφη καθαρίζουν τον αέρα και παρέχουν επίπεδα ποιότητας ανοιχτού θεάτρου, ενώ υπάρχει και υψηλό επίπεδο ανακύκλωσης του αέρα.

Επιπλέον, η κατάργηση χρήσης των μεσαίων θέσεων δεν παρέχει την απαραίτητη απόσταση. Οι περισσότερες αρχές προτείνουν η απόσταση μεταξύ των επιβατών να είναι μεταξύ 1 ή 2 μέτρων, ενώ το μέσο πλάτος της θέσης είναι 50 εκατοστά.

Οικονομικός αντίκτυπος

Οι κλήσεις για μέτρα κοινωνικής απόστασης στα αεροσκάφη θα μειώσουν το μέγιστο παράγοντα φόρτωσης στο 62%, ποσοστό το οποίο είναι μικρότερο από το 77% που χρειάζεται ο κλάδος για να μην καταγράφει ζημίες.

Εάν πωλούνται λιγότερες θέσεις, τα έξοδα μονάδας θα αυξηθούν. Σε σύγκριση με το 2019 τα εισιτήρια θα χρειαστεί να ανέβουν μεταξύ 33% και 58% ανάλογα την περιοχή, έτσι ώστε να μην καταγραφούν απώλειες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *