intercontinental-

Η IHG ανοίγει το 400ό ξενοδοχείο της στην Κίνα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 4ο μεγαλύτερο ξενοδοχειακό συγκρότημα στον κόσμο, από άποψη αριθμού δωματίων, γιόρτασε το άνοιγμα του 400ου ξενοδοχείου του στη λεγόμενη Greater Κίνα, συμπεριλαμβανομένης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας και του Ταϊβάν.

Το ξενοδοχειακό συγκρότημα, πρόκειται να ανοίξει στις 3 Ιουνίου 2019.

«Μια μακροχρόνια δέσμευση»

Η IHG έχει μια μακρόχρονη παρουσία και σημασία προς την ευρύτερη Κίνα και έχει επεκταθεί ταχύτατα στην περιοχή, η οποία είναι ήδη η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως. Η μακροπρόθεσμη στρατηγική εστίαση και η ικανότητά της να προσαρμοστεί στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των ιδιοκτητών και των επισκεπτών γίνεται είτε μέσω νέων λειτουργικών μοντέλων, είτε μέσω ενός αυξανόμενου αριθμού προτιμώμενων εμπορικών σημάτων ή μέσω τεχνολογιών αιχμής.

Η συνταγή της επιτυχίας
Franchise Plus

Η IHG, η οποία ισχυρίζεται ότι είναι ο κορυφαίος όμιλος franchisor στον κόσμο, επιτάχυνε την ανάπτυξη των εμπορικών της σημάτων μέσω αυτής της μεθόδου διαχείρισης.

Τον Μάιο του 2016, ο όμιλος ξεκίνησε ένα συγκεκριμένο μοντέλο για το σήμα του Holiday Inn Express στην Κίνα, το οποίο ονομάζεται «Franchise Plus».

Αυτό το νέο μοντέλο θα ήταν καθοριστικό για την υπογραφή συμβολαίων για 68 ξενοδοχεία σε διάστημα μόλις ενός έτους, ενώ η IHG επεκτάθηκε τελικά σε 3 άλλα brand  στα τέλη του 2017: το Crowne Plaza Hotels & Resorts, το Holiday Inn και το Holiday Inn Resorts. Το 2019 υπογράφηκαν συμβάσεις για συνολικά 140 ξενοδοχεία υπό καθεστώς δικαιόχρησης.

Η HUALUXE: Ειδικά για τους Κινέζους επισκέπτες

Εκτός από την εισαγωγή των παραδοσιακών εμπορικών σημάτων της, η IHG ξεκίνησε και αυτή τη νέα μάρκα με στόχο την καλύτερη κάλυψη των αναγκών των Κινέζων πελατών.

Ψηφιακές χρήσεις

Η υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών έχει αυξηθεί σημαντικά στην Κίνα. Σε αυτό το πλαίσιο, τα ξενοδοχεία IHG έχουν αναπτύξει λύσεις για κινητές πληρωμές όπως Alipay και WeChat Pay, ολοκληρωμένες υπηρεσίες βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη στα λεγόμενα «έξυπνα δωμάτια» ή ξεκίνησαν και ένα μίνι πρόγραμμα για το WeChat για το πρόγραμμα πιστότητας IHG Rewards.

Ανάπτυξη πόλεων «δεύτερης και τρίτης κατηγορίας»

Εμπνευσμένη από την επίσημη ταξινόμηση των ινδικών πόλεων, το σύστημα βαθμίδων εφαρμόστηκε ανεπίσημα στην Κίνα για να ταξινομήσει τις πόλεις της ανάλογα με τη σημασία και την οικονομική τους ανάπτυξη.

Επί του παρόντος, αυτή η ταξινόμηση βασίζεται σε μία υπηρεσία από την Yicai Global, μια υπηρεσία μέσων ενημέρωσης εξειδικευμένη στη χρηματοδότηση, που δημιουργήθηκε το 2017.

Στο δελτίο τύπου του για τη IHG δηλώνει ότι η ανάπτυξη έχει πραγματοποιηθεί κυρίως στο δίκτυο «δευτερευουσών πόλεων». Επί του παρόντος, περίπου τα δύο τρίτα των ξενοδοχείων της IHG βρίσκονται σε πόλεις 2ης 3ης κατηγορίας, αντανακλώντας την ισχυρή διείσδυση της βρετανικής ομάδας στην αγορά.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *