Photo by Garry Zhuang on Unsplash
Photo by Garry Zhuang on Unsplash

IHG Hotels: Τα ταξίδια με αγαπημένους η μεγάλη τάση | Έρευνα για το 2021

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μια πρόσφατη έρευνα της IHG Hotels & Resorts αποκαλύπτει «πόσα τα άτομα λαχταρούν την ανθρώπινη σύνδεση, να είναι με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να κάνουν νέες αναμνήσεις, στα ταξίδια τους».

Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, περίπου το 60% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ακύρωσαν έως και τέσσερα ταξίδια (αναψυχή και επαγγελματικά ταξίδια) πέρυσι, ενώ περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι σκέφτηκαν να κάνουν εκ νέου κράτηση για τα ακυρωμένα ταξίδια τους ή σκοπεύουν να τα ξανακάνουν.

Η έρευνα ανέφερε ότι η διάθεση εμβολίων προκαλεί ελπίδα και αισιοδοξία, καθώς οι ερωτηθέντες σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ηλικίας 18 έως 55 ετών, λένε ότι «το να περνάς χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους σου είναι το κύριο κίνητρο για ταξίδια φέτος».

Βασικά κυριότερα σημεία της έρευνας: 

  • Ένας στους πέντε ερωτηθέντες είπε ότι σκοπεύει να αντισταθμίσει την έλλειψη ταξιδιού το 2020, πραγματοποιώντας περισσότερα ταξίδια το 2021.
  • Ένας στους πέντε είπε ότι ελπίζει να ταξιδέψει σε έναν προορισμό που έχε επιλέξει το 2021, με αυτό να ισχύει για έναν στους τρεις ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 24 ετών.
  • Οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πέντε φορές πιο πιθανό να επιλέξουν προορισμό, με βάση τον εθελοντισμό για μια κοινότητα που έχει ανάγκη.
  • Ένας στους τρεις ερωτηθέντες είπε ότι η μετάβαση σε εστιατόρια και η δοκιμή νέων φαγητών έχει τον πιο θετικό αντίκτυπο στις διακοπές τους.
  • Πάνω από το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων, συμπεριλαμβανομένου του 50%άνω των 55 ετών, δήλωσαν ότι σκοπεύουν να σταματήσουν να ταξιδεύουν μέχρι το εμβόλιο Covid-19 να είναι ευρύτερα διαθέσιμο

Επαγγελματικά ταξίδια

Για τα επαγγελματικά ταξίδια η έρευνα κατέδειξε τα εξής:

  • Ένας στους τρεις εργαζόμενους παγκοσμίως, και 40% στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι η έλλειψη επαγγελματικών ταξιδιών το 2020 ήταν αντικίνητρο για την εργασία.
  • Το 40% εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους  δήλωσε ότι νοσταλγεί τις πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις.
  • Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια τους επιτρέπουν να «δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις με συναδέλφους, πελάτες ή / και πελάτες».
  • Σχεδόν το 45% είπε ότι τα επαγγελματικά ταξίδια βελτιώνουν τη διάθεσή του για εργασία και τους παρέχει κίνητρα.

Οι επιλογές ξενοδοχείου

Για την επιλογή ξενοδοχείου, η έρευνα έδειξε ότι:

  • Ενώ βρίσκονταν σε διακοπές, η πλειοψηφία των Αμερικανών είπε ότι το ταξίδι με τους αγαπημένους του, η δημιουργία νέων αναμνήσεων και ο ποιοτικός χρόνος με άλλους είχε τον πιο θετικό αντίκτυπο στη διάθεσή τους, ενώ οι περισσότεροι Αυστραλοί δήλωσαν τα αξιοθέατα και οι Άγγλοι τον ήλιο.
  • Όσον αφορά αυτούς που ταξιδεύουν για εργασία, ένας στους τρεις είπε ότι του λείπει «ο ύπνος σε ένα άνετο κρεβάτι ξενοδοχείου» και ένας στους τέσσερις είπε «η υπηρεσία δωματίου».
  • Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες ηλικίας 45+ δήλωσε ότι ανυπομονεί να έρθει κοντά με το αγαπημένο του πρόσωπο ενώ βρίσκεται σε διακοπές.

Σχολιάζοντας την έρευνα, η Claire Bennett, διευθύντρια πελατών της IHG Hotels & Resorts είπε: «Λέγεται συχνά ότι το ταξίδι είναι το μόνο πράγμα που αγοράζεις που σε κάνει πλουσιότερο και τα αποτελέσματα της έρευνας μας αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι ζητούν ξανά αυτές τις πλούσιες εμπειρίες. Αλλά ο κόσμος έχει αλλάξει και οι ταξιδιωτικές αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται πιο προσεκτικά. Καθώς κοιτάμε μπροστά, όλοι είχαμε πολύ χρόνο να σκεφτούμε τι σημαίνει ταξίδι για εμάς, ποια είναι τα σημαντικότερα ταξίδια και πώς θέλουμε να επανασυνδεθούμε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Λοιπόν, είτε πρόκειται για πολυτελείς οικογενειακές διακοπές στην παραλία, μια απόδραση το Σαββατοκύριακο με φίλους, την πρώτη προσωπική επαγγελματική συνάντηση ή ένα ειδικό επετειακό ταξίδι – η οικογένεια των 16 επωνυμιών μας είναι έτοιμη να σας βοηθήσει να ανοίξετε τον κόσμο όταν έρθει η ώρα σωστά και καλωσορίστε τους ταξιδιώτες πίσω με αυτοπεποίθηση, καθώς ξεκινάμε το επόμενο κεφάλαιο του ταξιδιού”.

 

ksd
adv

Η IHG Hotels & Resorts είναι μία από τις κορυφαίες ξενοδοχειακές εταιρείες στον κόσμο. Με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 100 χώρες, η οικογένεια των 16 επωνυμιών είναι μια συλλογή από φιλόξενες εμπειρίες. Καθώς οι άνθρωποι ανυπομονούν να ταξιδέψουν ξανά, τα IHG Hotels & Resorts είναι έτοιμα να τους υποδεχθούν. Περίπου 400.000 άνθρωποι εργάζονται σε ξενοδοχεία και εταιρικά γραφεία της IHG παγκοσμίως.

Όλα τα στοιχεία της έρευνας προέρχονται από την OnePoll, μια εταιρεία έρευνας μάρκετινγκ που ειδικεύεται στην ηλεκτρονική και κινητή δημοσκόπηση. Έξι χιλιάδες άτομα ερωτήθηκαν: 2000 στις Ηνωμένες Πολιτείες, 2000 στο Ηνωμένο Βασίλειο και  2000 στην Αυστραλία. Η έρευνα διεξήχθη σε απευθείας σύνδεση μεταξύ 5 και 8 Ιανουαρίου  2021.

Τα στοιχεία που αναφέρονται έχουν σταθμιστεί και είναι αντιπροσωπευτικά των ενηλίκων (18+) σε κάθε περιοχή.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *