money tourism photo
© money tourism copyright photo

Ην. Βασίλειο: Η καμπάνια των 5,4 εκατ. £ συνέβαλε στην άνοδο των εγχώριων ταξιδιών

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Αξιόλογη είναι η συμβολή της διαφημιστικής καμπάνιας “Escape the Everyday”, ύψους 5,4 εκατομμυρίων £, που “τρέχει” στο Ηνωμένο Βασίλειο, από το VisitEngland, προβάλλοντας τις ομορφιές της χώρας, στην ενίσχυση των εγχώριων καλοκαιρινών διακοπών, των ημερήσιων εκδρομών και των διανυκτερεύσεων, σε όλη τη Βρετανία.

Η διαφημιστική καμπάνια επιταχύνθηκε αυτήν την εβδομάδα με την κυκλοφορία περισσότερων από 1.200 ψηφιακές διαφημίσεις, που προβάλλουν δραστηριότητες και εμπειρίες, που μπορεί κανείς να αναπτύξει και να απολαύσει σε διάφορες πόλεις, σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και διαφημίσεις σε πλατφόρμες ψηφιακές, στο ραδιόφωνο  και podcast.

Ένα νέο σύντομο βίντεο και επώνυμο περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και μία τηλεοπτική διαφήμιση “κατ’ απαίτηση” θα κυκλοφορήσει τον Αύγουστο.

Η διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο, και αναδεικνύει τους ποιοτικούς προορισμούς, τα αξιοθέατα που μπορούν να επισκεφθούν οι ταξιδιώτες, και τις εμπειρίες που προσφέρονται, σε ολόκληρη τη χώρα, για να ενισχύσει τη ζήτηση για εγχώριες διακοπές και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καθώς αίρονται οι περιορισμοί.

Η καμπάνια “Escape the Everyday – Απολαύστε το Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το καλοκαίρι”, δίνει έμφαση σε πόλεις και αξιοθέατα, καθώς και σε περιφερειακές πύλες, που έχουν πληγεί ιδιαίτερα από την έλλειψη διεθνών επισκεπτών και που η οικονομία τους βασίζεται, κατά κύριο λόγο, στις ταξιδιωτικές δαπάνες.

Οι τελευταίες προβλέψεις του τουριστικού γραφείου του Ην. Βασιλείου, δείχνουν ότι οι εγχώριες τουριστικές δαπάνες υπολογίζονται φέτος σε 51,4 δισεκατομμύρια £, λίγο περισσότερες από τα μισά των 91,6 δισεκατομμύρια £ του 2019. Η πρόβλεψη για τις εισερχόμενες τουριστικές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος είναι 6,2 δισεκατομμύρια λίρες, ποσό μικρότερο από το ένα τέταρτο των 28,4 δισεκατομμυρίων λιρών των προ Covid επιπέδων, το 2019.

Μιλώντας για την καμπάνια, ο υπουργός Τουρισμού του Ην. Βασιλείου, Nigel Huddleston, είπε: “Υπάρχουν πολλά να δούμε και να κάνουμε στις πόλεις μας, σε όλες τις γωνιές του Ηνωμένου Βασιλείου, και θέλουμε οι άνθρωποι να αξιοποιήσουν στο έπακρο την τουριστική μας προσφορά και να ανακαλύψουν ξανά το καλοκαίρι, με ασφάλεια. Η τελευταία ήταν μια δύσκολη περίοδος για τις λαμπρές μας επιχειρήσεις του τουρισμού και φιλοξενίας, αλλά αυτές είναι έτοιμες να μας καλωσορίσουν και ενθαρρύνω τους ανθρώπους να δείξουν την υποστήριξή τους σε αυτόν τον σημαντικό κλάδο”.

Από την πλευρά του ο σκηνοθέτης του VisitEngland, Andrew Stokes, πρόσθεσε: “Καθώς βγαίνουμε από το ‘κλείδωμα’, επανασυνδεθείτε με την οικογένεια και τους φίλους σας και με διεθνείς επισκέπτες. Τώρα είναι η ώρα να κλείσετε  εγχώριες διακοπές στην πόλη και, επίσης, να υποστηρίξετε τις τοπικές επιχειρήσεις, τα αξιοθέατα και τους προορισμούς μας, καθώς αρχίζουν να ανακάμπτουν. Είτε πρόκειται για ημερήσια εκδρομή σε κάποιο τοπικό αξιοθέατο, είτε για μια διανυκτέρευση, είτε για φαγητό στα ‘ζωντανά’ καφέ μας, είτε για εξερεύνηση σε μουσεία και γκαλερί παγκόσμιας κλάσης, θέλουμε οι άνθρωποι να ανακαλύψουν ξανά και να ρίξουν μια νέα ματιά σε ό,τι βρίσκεται στο κατώφλι τους”.

ksd
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *