money_tourism_photo "κλείδωμα"
Αεροδρόμιο Heathrow | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βρετανία: “Κατέρρευσε” η εφαρμογή NHS Covid|Ανήσυχοι οι ταξιδιώτες

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Έπεσε” η εφαρμογή NHS Covid Pass στο Ηνωμένο Βασίλειο, δημιουργώντας πληθώρα προβλημάτων στους ταξιδιώτες, οι οποίοι ανήσυχοι καλούσαν την NHS Digital για να ενημερωθούν. Ενώ αναφέρθηκε και απώλεια πτήσης από επιβάτη εξαιτίας του θέματος.

Η δυνατότητα στην εφαρμογή smartphone NHS θα πρέπει να επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε γραμμωτό κώδικα ή αρχεία κειμένου σχετικά με τις δόσεις εμβολίου που έχουν λάβει, προκειμένου αυτοί να μπορούν ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Αντ’ αυτού, χθες, οι χρήστες λαμβάνουν μηνύματα σφάλματος ή μια ειδοποίηση ότι ο μεγάλος όγκος επισκεψιμότητας περιορίζει την πρόσβαση στην υπηρεσία.

Από την πλευρά της η NHS Digital δήλωσε στο Twitter ότι ερευνά το ζήτημα. “Προς το παρόν, υπάρχουν προβλήματα με την πρόσβαση στο Covid Pass στην εφαρμογή και τον ιστότοπο του NHS. Ερευνούμε το ζήτημα και θα ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό”, ανέφερε η δήλωση στο Twitter.

Πολλές απαντήσεις στο tweet ήταν από ανήσυχους ταξιδιώτες, οι οποίοι δεν ήταν σίγουροι ότι θα μπορούσαν να αποδείξουν την  κατάσταση εμβολιασμού τους, συμπεριλαμβανομένου ενός ατόμου που ισχυρίστηκε ότι έχασε την πτήση του λόγω του προβλήματος.

Υπενθυμίζεται ότι, οι κάτοχοι του πιστοποιητικού μπορούν να αποθηκεύσουν μια έκδοση εκτός σύνδεσης του Covid Pass, η οποία παραμένει σε ισχύ για 30 ημέρες. Ενώ κάποιοι χρήστες μπορούν να κάνουν στιγμιότυπο οθόνης του γραμμωτού κώδικα και οι χρήστες iPhone μπορούν επίσης να αποθηκεύσουν μια έκδοση στο Apple Wallet τους. Όλα αυτά, όμως, έπρεπε να έχουν γίνει πριν από την “κατάρρευση” του συστήματος.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *