© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βρετανία: Στα επίπεδα του 2019 οι κρατήσεις | Ο καλύτερος Νοέμβριος της 2ετίας | Αυξημένη η μέση αξία των συναλλαγών

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σημαντικά υψηλότερες δαπάνες διακοπών από τους καταναλωτές αναφέρουν οι τουριστικοί πράκτορες στη Βρετανία, χαρακτηρίζοντας τον Νοέμβριο ως έναν από τους καλύτερους μήνες από πλευράς συναλλαγών, εδώ και πάνω από δύο χρόνια.

Η βελτιωμένη εικόνα των πωλήσεων ενόψει των Χριστουγέννων ώθησε ορισμένους εκπροσώπους τουριστικών πρακτόρων και γραφείων να κάνουν συγκρίσεις με τον Ιανουάριο, έναν από τους πιο πολυσύχναστους μήνες για τον κλάδο, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι, η ζήτηση για μεγαλύτερης διάρκειες διακοπές και για ταξίδια που πάντα επιθυμούσαν οι καταναλωτές έχουν ενισχύσει τη μέση δαπάνη, γεγονός στο οποίο έχει συμβάλλει και το άνοιγμα των συνόρων των ΗΠΑ σε εμβολιασμένους ταξιδιώτες από το εξωτερικό.

“Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι πράκτορες δυσκολεύονται να διεκπεραιώσουν όλες τις ερωτήσεις των ενδιαφερομένων”, δήλωσε η διευθύντρια αναψυχής της Advantage Travel Partnership, Kelly Cookes, η οποία σημείωσε ότι η μέση αξία κράτησης των μελών της Advantage Managed Services, την περασμένη εβδομάδα, ήταν η υψηλότερη από τον Μάιο του 2021. “Τα μέλη αναφέρουν ότι οι πωλήσεις είναι από 75% έως 110% των επιπέδων του 2019”, δήλωσε η Cookes.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Travel Network Group, Gary Lewis, είπε, λαμβάνοντας μέρος σε ένα εικονικό σεμινάριο της Barclays για τον τομέα των ταξιδιών, ότι η πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου ήταν μια “εβδομάδα ρεκόρ”, ενώ η ιδιοκτήτρια του Hays Travel, Dame Irene Hays, έκανε λόγο για σημαντική ανάκαμψη, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τον στόχο του 70% του πρακτορείου, των επιπέδων του 2019. “Οι άνθρωποι ξοδεύουν σίγουρα περισσότερα και επιθυμούν να κάνουν διακοπές σε προορισμούς μεγάλων αποστάσεων”, πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Spear Travels, Peter Cookson, δήλωσε ότι η μέση δαπάνη ανά κράτηση ήταν περίπου 30% μεγαλύτερη, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. “Έχουμε συνηθίσει να κάνουμε κρατήσεις που αντιστοιχούν σε πενταψήφια νούμερα, αλλά είναι εντυπωσιακό όταν ένας πελάτης αναβαθμίζει τον αρχικό του προϋπολογισμό των 20.000 £ σε 55.000 £”.

Οι πωλήσεις της Spear τις πρώτες 15 ημέρες του Νοεμβρίου ήταν μπροστά από την ίδια περίοδο του 2019, του 2018 και του 2017.

Οι πωλήσεις της Travel Counselors τις 28 ημέρες έως τις 22 Νοεμβρίου ήταν 127% αυξημένες, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019, αντιπροσωπεύοντας το υψηλότερο επίπεδο συναλλαγών της τα τελευταία δύο χρόνια. Μάλιστα, οι πωλήσεις ταξιδιών αναψυχής την εβδομάδα που ξεκίνησε στις 8 Νοεμβρίου αυξήθηκαν κατά 135%, σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα του 2019.

Όσον αφορά τις πωλήσεις του Polka Dot Travel ήταν πολύ πιο κοντά στα επίπεδα του 2019 και οι μέσες τιμές πώλησης αυξήθηκαν, καθώς οι πελάτες αναβάθμισαν ή έκαναν κράτηση για ένα δεύτερο ταξίδι διακοπών. “Δεν είμαστε σε επίπεδα Ιανουαρίου, αλλά σχετικά χαρούμενοι, λαμβάνοντας υπόψη την εποχή του χρόνου”, δήλωσε ο επικεφαλής του πρακτορείου, Mark Johnson.

Ο διευθυντής του Premier Travel, Paul Waters, είπε ότι οι τουριστικοί πράκτορες εξακολουθούν να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο από το κανονικό σε ακυρώσεις, αλλά πρόσθεσε ότι οι πωλήσεις είναι ενθαρρυντικές, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019. Προειδοποίησε, ωστόσο, ότι τα νέα lockdown στην Ευρώπη πιθανό να δημιουργήσουν ένα κλίμα επιφυλακτικότητας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *