incrementum

INcrementUM: Σηµείο αναφοράς στο E-Sales Management και στο Operations Consulting

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Εξατοµικευµένες λύσεις E-Sales Management και Operations Consulting για ξενοδοχεία κάθε µεγέθους, προσφέρει η INcrementUM, µε γνώµονα να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις τους.

Η εταιρία, η οποία ιδρύθηκε από τη Στέλλα Τσαντήλα και τον Νικήτα Νικηταρά, προσφέρει µια σειρά από σύγχρονες λύσεις, όπως:incrementum

  • Property Set Up & Project Management: Με το ποσοστό των online κρατήσεων να αυξάνεται µε ταχύτατους ρυθµούς, η σωστή τοποθέτηση του ξενοδοχείου στο internet, µε το κατάλληλο περιεχόµενο, στα αποδοτικότερα σηµεία είναι υψίστης σηµασίας. Στο πλαίσιο αυτό, η INcrementUM αναλαµβάνει όλη τη διαδικασία εξαρχής για το Booking Engine της WebHotelier, όλους τους OTAs & τη διαχείριση του Channel Manager καθώς και τα METAsearch, ή φροντίζει τον έλεγχο και τη βελτιστοποίηση για υφιστάµενα προφίλ.

Ταυτόχρονα, είναι σε θέση να προτείνει συνεργάτες και να µεσολαβήσει ως Project Managers για την υλοποίηση νέων Websites, Social Media Management, Digital Marketing, E-mail Marketing και Photo/Video shootings.

  • E-Sales & Yield Management: Η INcrementUM εντοπίζει τα USPs του ξενοδοχείου, εξετάζει τον ανταγωνισµό, πραγµατοποιεί µελέτη της ζήτησης, εις βάθος έρευνα των στοχευµένων αγορών και ανίχνευση νέων. Στόχος είναι να δηµιουργήσει για το ξενοδοχείο την καταλληλότερη τιµολογιακή πολιτική που θα προσεγγίσει το σωστό target group και µε κατάλληλο Yield Management να επιτευχθεί η µέγιστη δυνατή κερδοφορία.
  • Operations Consulting: Οι διαδικτυακές βαθµολογίες του ξενοδοχείου αντικατοπτρίζουν τα λειτουργικά αποτελέσµατά του και είναι στη διάθεση όλων των εν δυνάµει πελατών µέσω των Online Review Sites, όπως το TripAdvisor και όχι µόνο. Για να εξασφαλιστούν online κρατήσεις στις τιµές που επιθυµούµε, απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι βαθµολογίες του ξενοδοχείου να είναι υψηλές και αυτό πραγµατοποιείται µόνο όταν οι παροχές και το Operation του ξενοδοχείου είναι άρτια.incrementum

Στην INcrementUM παρέχεται πληθώρα υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τους ξενοδόχους στον έλεγχο ή τη βελτίωση της λειτουργίας των µονάδων τους, όπως:

  • Φυσική παρουσία του Συµβούλου στο ξενοδοχείο µε στόχο τον έλεγχο της λειτουργίας.
  • Έλεγχος υφιστάµενης κατάστασης και παρουσίαση προτάσεων για βελτιστοποίηση σε hardware/software.
  • Δηµιουργία λειτουργικών προτύπων λειτουργίας (SOPs) ανά τµήµα.
  • Παρακολούθηση διαδικτυακών κριτικών, εις βάθος µελέτη αποτελεσµάτων & συνεργασία µε το ξενοδοχείο για τη σωστή και έγκαιρη απάντησή τους.
  • Δηµιουργία ή τροποποίηση µενού/καταλόγων ποτών και κρασιών.
  • Πραγµατοποίηση συνεντεύξεων προσωπικού εκ µέρους του ξενοδοχείου.
  • Mystery Guest Check.
  • Trainings: Η µάθηση, η διαρκής εκπαίδευση και η ενηµέρωση είναι για την INcrementUM το «κλειδί» της επιτυχίας για οποιαδήποτε επιχείρηση. Έτσι, παρέχει τις παρακάτω εκπαιδεύσεις µε στόχο την αναβάθµιση των ικανοτήτων του προσωπικού του ξενοδοχείου αλλά και τη βελτιστοποίηση της εµπειρίας των πελατών του:
  • E-Sales & Revenue Management Training: Απευθύνεται στο τµήµα πωλήσεων και στόχο έχει τη βελτιστοποίηση διαχείρισης των ηλεκτρονικών συστηµάτων πωλήσεων και εκµάθηση νέων τεχνικών.
  • Who is my guest Seminar: Απευθύνεται σε όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου που έχει επαφή µε πελάτες. Το σεµινάριο καλύπτει ένα ευρύ φάσµα γνώσεων που πρέπει να κατέχει το προσωπικό ώστε να ικανοποιήσει τους πελάτες στον µέγιστο βαθµό.
  • F&B service Training: Απευθύνεται σε όλο το προσωπικό service του ξενοδοχείου και στόχο έχει την εκµάθηση ή υπενθύµιση των σωστών τεχνικών service καθώς και βελτιστοποίηση της εµπειρίας των πελατών στα επισιτιστικά τµήµατα.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *