Photo by Alexandr Podvalny on Pexels

ΙΝΚΑ: Τα δικαιώματα των καταναλωτών σε ξενοδοχεία και airbnb

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΦΟΡΕΙΣ

Το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει για τα δικαιώματα των πολιτών καταναλωτών σε σχέση με τις κρατήσεις σε δωμάτια ξενοδοχείων και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης airbnb.

Διαμονή σε ξενοδοχείο/κατάλυμα – Υποχρεώσεις ξενοδόχου/ιδιοκτήτη

Ο ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος υποχρεούται:

– Να παρέχει όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες πού διαφημίζει (π.χ πισίνα, αθλητικές δραστηριότητες, internet, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης κλπ)

– Να απαντά εντός 3 ημερών για την αποδοχή ή όχι της κράτησης

– Να αναρτά σε κάθε δωμάτιο, πινακίδα θεωρημένη από την Αστυνομία, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι τιμές (τιμή δωματίου, προσαυξήσεις, τιμή πρωινού και γεύματος), ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια πόσο θα στοιχίσει η διαμονή σας.

Προκαταβολή

Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο υποχρεούστε να καταβάλετε προκαταβολή, εφόσον σας ζητηθεί από τον ξενοδόχο, η οποία δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής, να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας.

Σε περίπτωση που ακυρώσετε την κράτηση 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής

Ακύρωση κράτησης

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης, κρίσιμο είναι το χρονικό σημείο, στο οποίο αποφασίζετε να προβείτε στην ακύρωση.

Συγκεκριμένα αν ακυρώσετε την κράτηση:

– τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης δεν έχετε οικονομική επιβάρυνση, και επιπρόσθετα, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής.

– σε διάστημα συντομότερο από 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, θα πρέπει να καταβάλετε το μισό του συνολικού ποσού που θα καταβάλατε, αν δεν είχατε προβεί στην ακύρωση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *