Εκρηκτική άνοδος της ζήτησης για λιγότερο γνωστές περιοχές σε δημοφιλείς, τουριστικούς προορισμούς, ανάμεσά τους η Ελλάδα, η Αίγυπτος και το Μαρόκο, παρατηρείται από τους Βρετανούς ταξιδιώτες.
Αυτό αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet Holidays, Garry Wilson, αποδίδοντας τη μετάβαση αυτή στις ταξιδιωτικές επιλογές των παραθεριστών από το Ην. Βασίλειο στη βελτίωση των ξενοδοχειακών κι εν γένει των υποδομών σε αυτούς τους προορισμούς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τελευταία αυξάνεται η δημοτικότητα της Πελοποννήσου και αναδύονται στην Ελλάδα, όπου υλοποιούνται πλήθος επενδύσεων αυτή την περίοδο, μικρότεροι και λιγότερο γνωστοί προορισμοί.
Η easyJet holidays εγκαινίασε διακοπές στην Σκιάθο εφέτος, με το νησί να αναδεικνύεται σε δημοφιλή προορισμό για τους Βρετανούς ταξιδιώτες.
Στην Αίγυπτο, ιδιαίτερη αναφορά κάνει η εταιρία στις κρουαζιέρες στον Νείλο, σε συνδυασμό με διαμονή σε ξενοδοχεία, στο πλαίσιο του χειμερινού της προγράμματος Luxor. Ενώ, χάρη στις επενδύσεις που υλοποιούνται και το Αγκαντίρ, στο Μαρόκο έχει αυξήσει τη δημοτικότητά του.
Σύμφωνα με τον κ. Wilson, οι ταξιδιώτες εμφανίζονται πρόθυμοι να επισκεφθούν νέους προορισμούς, όπου πραγματοποιούνται επενδύσεις σε νέα ξενοδοχεία ή υποδομές.
Η easyJet Holidays, τμήμα της αεροπορικής εταιρίας easyJet, ξεκίνησε τη δραστηριότητάς της το 2019 και, σήμερα, αποτελεί την πέμπτη μεγαλύτερη εταιρία οργανωμένων διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Tα κέρδη προ φόρων της εταιρίας “εκτοξεύτηκαν” σε 73 εκατομμύρια λίρες για την περίοδο μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2024, από 49 εκατομμύρια λίρες ένα χρόνο νωρίτερα. Ενώ, σε επίπεδο έτους αναμένεται να καταγράψει κέρδη προ φόρων άνω των 180 εκατομμυρίων λιρών, έναντι 122 εκατομμυρίων λιρών το περασμένο έτος.
“Αυτό στο οποίο επικεντρωνόμαστε είναι η βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη, με τη δυνατότητα να προσφέρουμε πραγματικά καλό value στους πελάτες μας”, υπογράμμισε ο κ. Wilson.