Photo by Quiz Zard on Unsplash
Photo by Quiz Zard on Unsplash

ΗΠΑ: Ακόμα μεγαλύτερη η ανησυχία για την πανδημία, ειδικά στους Millenials

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Υψηλή και σταθερή παραμένει η ανησυχία στις ΗΠΑ για την πανδημία, καθώς έρευνα της Acosta καταγράφει πως οι Millenials ανησυχούν πλέον περισσότερο σε σύγκριση με την αρχή της πανδημίας.

Ο CEO της Acosta, Darian Pickett, αναφέρει:

“Καθώς οι Πολιτείες ανοίγουν ξανά, οι περισσότεροι καταναλωτές ανησυχούν και τον Κορωνοϊό. Το 50% των Millennials  που συμμετείχαν στην έρευνα ανησυχούν πλέον περισσότερο παρά κατά την αρχή της πανδημίας. Αρκετοί καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί ως προς το να φάνε έξω, επειδή ανησυχούν για την κοινωνική απόσταση και τρώνε περισσότερο στο σπίτι.

Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων πρέπει να συνεχίσουν να ικανοποιούν τις ανάγκες παρέχοντας δημιουργικές λύσεις, όπως η συνεργασία με τοπικά εστιατόρια για την παροχή και πώληση προσυσκευασμένων γευμάτων”

Επίπεδα ανησυχίας για τον Κορωνοϊό
  • Το 35% των καταναλωτών ανησυχεί περισσότερο από ότι στην αρχή της πανδημίας
  • Το 50% των Millennials ανησυχεί περισσότερο και το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο από οποιαδήποτε ηλικιακή ομάδα
  • Οι μεγαλύτερες ανησυχίες για τους καταναλωτές είναι η υγεία και η μετάδοση του ιού (72%), ένα πιθανό 2ο κύμα της έξαρσης και το συνεπακόλουθο lockdown (65%), ο αντίκτυπος στην οικονομία (56%) και τα οικιακά οικονομικά (48%).
Νέες συνήθειες στην εστίαση και την αγορά τροφίμων
  • Το 42% τρώει μαζί με την οικογένειά του
  • Καθώς οι Πολιτείες ανοίγουν ξανά το 12% θέλει να φάει σε εστιατόριο άμεσα, το 20% εντός μερικών εβδομάδων και το 68% θα περιμένει τουλάχιστον 1 μήνα
  • Οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες ανησυχούν περισσότερο. Το 58% των Millennials, το 70% της Gen X και το 76% θα περιμένουν αρκετό διάστημα για να φάνε έξω
  • Παρατηρείται μείωση κατά 40% με 50% στους καταναλωτές που αγοράζουν από οπωροπωλεία και self-service
Νέες ευκαιρίες για τους εμπόρους
  • Παροχή γευμάτων και συσκευασιών για τις οικογένειες που τρώνε μαζί
  • Ανανέωση του κεντρικού αποθέματος και των κατεψυγμένων προϊόντων
  • Συνεργασίες με τοπικά εστιατόρια για παροχή γευμάτων επιπέδου εστιατορίων για όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι να φάνε έξω
  • Ανανέωση του τομέα έτοιμων γευμάτων με λιγότερη επέμβαση στο self service
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *