ΗΠΑ και Γερμανία οι μεγαλύτερες «δεξαμενές» Κρουαζιέρας

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εκθετική ανάπτυξη εμφανίζει, τόσο η παγκόσμια, όσο και η ευρωπαϊκή αγορά κρουαζιέρας, με τον  αριθμό των Ευρωπαίων που ταξιδεύουν εντός των «τειχών» της Γηραιάς Ηπείρου, να αυξάνεται κατά 3,4% το 2016, παρά τις γεωπολιτικές προκλήσεις που γνώρισε η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιρλανδία.

Η Γερμανία αναδεικνύεται στη μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας σε ευρωπαϊκό επίπεδο και δεύτερη, πίσω από τις ΗΠΑ σε παγκόσμια κλίμακα.

Το 2016, η Γερμανία έγινε η μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας της Ευρώπης, με περίπου 2.020.000 επιβάτες. Η αύξηση του 11% στη γερμανική βιομηχανία της κρουαζιέρας λέγεται ότι είναι αποτέλεσμα μιας σειράς παραγόντων.

Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την CLIA, παρατηρήθηκε ότι τα έσοδα του τομέα αυξήθηκαν κατά 18% σε περίπου €3,4 δισ. (εξαιρουμένων των πωλήσεων επί του σκάφους). Η ανάπτυξη, η οποία περιελάμβανε την ημερήσια αύξηση της τιμής από €182 σε €187 και την ελαφριά αύξηση του μήκους της κρουαζιέρας, πιστεύεται ότι είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού της αύξησης των επιβατών με την αύξηση του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων.

Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι Βόρειοι Ευρωπαϊκοί προορισμοί ήταν πιο δημοφιλείς μεταξύ των πελατών. Το ποσοστό αυτών που κάνουν κρουαζιέρες, που επιλέγουν τη βορειοαμερικανική ή την κρουαζιέρα της Καραϊβικής παρέμεινε το ίδιο (11%). Αυτά τα στατιστικά στοιχεία τοποθέτησαν τη γερμανική κρουαζιέρα πίσω από τις ΗΠΑ. Παρόλο που υπάρχει χώρος για ανάπτυξη, η γερμανική αγορά κρουαζιέρας αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις, όπως το να προσελκύσει νέους ταξιδιώτες και να πείσει τους παραθεριστές ότι οι κρουαζιέρες δεν είναι ούτε βαρετές, ούτε ακριβές.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία, η αγορά της κρουαζιέρας έχει αυξηθεί σημαντικά, με τον αριθμό των Βρετανών και των Ιρλανδών που επέλεξαν μέσα στο 2016 να κάνουν κρουαζιέρα να ανέρχεται σε 1,9 εκατομμύρια από 1,7 εκατομμύρια το 2015, αντιπροσωπεύοντας μια αύξηση περίπου 5,6%.

Το ποσοστό των Βρετανών επιβατών κρουαζιέρας που κάνουν διακοπές στη θάλασσα είναι υψηλότερο από αυτό των Γερμανών ταξιδιωτών περίπου 27.000 τοις χιλίοις, παρόλο που ο πληθυσμός των Γερμανών επιβατών κρουαζιέρας είναι μεγαλύτερος κατά 2 και πλέον εκατομμύρια, συγκριτικά με εκείνον του Ηνωμένου Βασιλείου.

Για τα βρετανικά κρουαζιερόπλοια, η Μεσόγειος παραμένει η πιο εξέχουσα περιοχή μεταξύ των επιβατών (περίπου 272.000). Η συνεχής επένδυση σε ιρλανδικά και βρετανικά πλοία, καθώς και επί του πλοίου και στην ξηρά συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη στο μέλλον, με τη Μεσόγειο να είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός των Ευρωπαίων επιβατών και να ακολουθείται από τη Βόρεια Ευρώπη. Εκτός από τη Γερμανία, τη Βρετανία και την Ιρλανδία, άλλες χώρες όπως η Ισπανία ανέφεραν αύξηση 4,2% επιβεβαιώνοντας την ανάκαμψη των δύο ετών μετά την ύφεση του 2014.

Υπάρχουν μερικές τάσεις της αγοράς που η βιομηχανία κρουαζιέρας θα πρέπει να λάβει εις γνώση της. Η εξειδίκευση ήταν η κύρια τάση το 2016. Με τις κρουαζιέρες να προσφέρουν εξειδικευμένες υπηρεσίες με επίκεντρο την οικογένεια, εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά θέματα, η ζήτηση των πελατών για επανάληψη αυτών των υπηρεσιών έχει αυξηθεί. Η τάση αυτή παρέχει επίσης πολλές ευκαιρίες για τις αναπτυσσόμενες χώρες, οι οποίες μπορεί να είναι σε θέση να συνεργαστούν με τις γραμμές κρουαζιέρας για να προάγουν τον πολιτισμό και την υγεία στις κρουαζιέρες.

Η τεχνολογική πρόοδος έχει επηρεάσει πολλές βιομηχανίες και η αγορά της κρουαζιέρας δεν αποτελεί εξαίρεση. Με υπηρεσίες όπως ασύρματη σύνδεση στο internet, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να αναζητούν πληροφορίες σχετικά με τα αξιοθέατα στους διάφορους προορισμούς τους. Πολλοί προορισμοί κρουαζιέρας έχουν επενδύσει στο online marketing, καθώς μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις και την προστασία τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *