Το 62% των Αμερικανών πολιτών που είχαν κλείσει κάποιο ταξίδι, αναγκάστηκε να αναβάλει τα σχέδιά του λόγω της έξαρσης του Κορωνοϊου, όπως προκύπτει από έρευνα της εταιρίας Bankrate. Τουλάχιστον οι μισοί, από όσους ζήτησαν αποζημίωση, λόγω ακύρωσης ταξιδιού, έλαβαν voucher από αερομεταφορείς, ξενοδοχεία ή υπηρεσίες ψυχαγωγίας.
Από την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2600 ερωτηθέντες, και πραγματοποιήθηκε για το YouGov προκύπτουν τα εξής:
- Το 27% ακύρωσε την κράτησή του σε ξενοδοχεία
- Το 23% ακύρωσε προγραμματισμένες πτήσεις
- Πάνω από τους μισούς Αμερικάνους (53%) που ζήτησαν αποζημίωση λόγω ακύρωσης ταξιδιού έλαβαν voucher, ενώ το 47% έλαβε χρήματα
- Οι millenials ακύρωσαν περισσότερα ταξίδια (65%) από τη Generation X (60%) και τους Boomers (56%)
- Το 51% αναφέρει ότι δεν έχει προγραμματίσει κάποιο ταξίδι.
Άλλα ευρήματα της έρευνας δείχνουν:
- Το 31% ακύρωσε γάμους και πάρτι αποφοίτησης
- Το 37% όσων ακύρωσαν τα σχέδιά τους έχασαν χρήματα
- Από όσους πλήρωσαν το 30% έλαβε αποζημίωση, το 24% αναμένει να λάβει χρήματα και το 11% περιμένει να τους επιστραφεί η μισή αξία της κράτησης. Το 13% δεν έλαβε τίποτα και το 15% δε γνωρίζει το αποτέλεσμα.
- Το 68% ζήτησε αποζημίωση μέσω επικοινωνίας με την εταιρία, το 32% επικοινώνησε με τον πάροχο διαμονής, το 28% με αεροπορική εταιρία, το 25% με πάροχο εισιτηρίων θεαμάτων και το 18% με πάροχο πιστωτικής κάρτας.