Οι ΗΠΑ ανακηρύχθηκαν ως ο κορυφαίος υπερατλαντικός προορισμός για διακοπές εφέτος την περίοδο του Πάσχα για τους πελάτες των ταξιδιωτικών γραφείων στο Ηνωμένο Βασίλειο, με βάση τις κρατήσεις καταλυμάτων που έχουν πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας B2B RateHawk.
Η χώρα φέρεται να αντιπροσωπεύει το 12% του συνόλου των κρατήσεων καταλυμάτων που πραγματοποιούνται από ευρωπαϊκά ταξιδιωτικά γραφεία.
Οι ΗΠΑ είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς μεταξύ των ταξιδιωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ολλανδία, με τη Νέα Υόρκη να είναι η πιο αγαπημένη τους επιλογή, σύμφωνα με την εταιρία.
Η έκθεση για τις πασχαλινές ταξιδιωτικές τάσεις της RateHawk αποκαλύπτει ότι η μέση αξία συναλλαγής για κρατήσεις καταλυμάτων από ευρωπαϊκούς πράκτορες είναι 840 λίρες, με μέση διαμονή τριών διανυκτερεύσεων.
Οι 10 κορυφαίοι εξερχόμενοι προορισμοί για τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες είναι η Ιαπωνία, οι ΗΠΑ, η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Ταϊλάνδη.
Η περιοχή του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου, και ιδιαίτερα η Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, παρουσιάζει μεγάλη αύξηση της ζήτησης από τα βρετανικά και ισπανικά ταξιδιωτικά γραφεία.
Οι πέντε κορυφαίες χώρες που κάνουν κρατήσεις οι πράκτορες στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι ΗΠΑ, η Σαουδική Αραβία, τα ΗΑΕ, η Ισπανία και η Ταϊλάνδη, σύμφωνα με την Ratehawk, η οποία παρέχει στους πράκτορες 2,6 εκατομμύρια επιλογές διαμονής σε περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές.
Σε δηλώσεις του ο Ilya Kravtsov, εμπορικός διευθυντής της μητρικής εταιρίας Ratehawk Emerging Travel Group, ανέφερε: “Φέτος, οι μακρινοί προορισμοί αντιπροσωπεύουν το 47% όλων των κρατήσεων παγκοσμίως που πραγματοποιούνται από ταξιδιωτικούς πράκτορες από την Ευρώπη, ποσοστό 12% υψηλότερο, σε σύγκριση με το 2024. Η ισχυρή ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια του εορταστικού Σαββατοκύριακου του Πάσχα συνδέεται με την πρόσφατη έναρξη πολλαπλών πτήσεων μεγάλων αποστάσεων από την Ευρώπη προς την Ασία, τη Βόρεια Αμερική και την περιοχή του ΣΣΚ, αυξάνοντας την παγκόσμια συνδεσιμότητα”.
Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι επίσης ενθαρρυντικό να βλέπουμε κρυμμένα διαμάντια όπως η Τακαγιάμα στην Ιαπωνία ή η Ισλανδία να κερδίζουν σε δημοτικότητα μεταξύ των Ευρωπαίων ταξιδιωτών.