tui
Ο CEO της TUI, Fritz Joussen

Ισχυρή ανάπτυξη και κέρδη για τον όμιλο TUI

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε αναπτυξιακή τροχιά κινείται ο όμιλος TUI, αποτέλεσμα της ανοδικής πορείας της TUI UK & Ireland, καθώς, επίσης, του ξενοδοχειακού τμήματος και της κρουαζιέρας, και παρά την αρνητική πορεία της TUIfly, ενώ εξίσου θετικές είναι οι προβλέψεις για την περίοδο 2018-2019.

O μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός στην Ευρώπη αύξησε τα επικείμενα EBITA κατά 14,5% (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες), σε € 1.092 εκατ. το τρέχον έτος, αύξηση η οποία αντιστοιχεί στο 5% συμπεριλαμβανομένων των νομισματικών επιπτώσεων. Αυτή η αύξηση ήταν μεγαλύτερη από την αύξηση κατά 13% (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες) που ο CEO του ομίλου, Fritz Joussen, είχε προβλέψει.

Τα έσοδα του ομίλου, εξαιρουμένων της Travelopia (της ειδικής μονάδας που είναι προς πώληση), μειώθηκαν κατά 1,9% σε €17,1 δισ., αν και θα ήταν 1,4% υψηλότερα σε €17,8 δισ., με βάση τις σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

tui-germany Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα αυτά, ο CEO του ομίλου, κ. Fritz Joussen είπε: «Η TUI βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Κατέχει ισχυρή θέση στην τουριστική αγορά της Ευρώπης και συνεχίζει την αναπτυξιακή της προοπτική, κυρίως στο Μεξικό και την Καραϊβική, επιδιώκοντας παράλληλα να αναπτυχθεί δυναμικά και σε άλλα μέρη του κόσμου. Χάρη στην παγκόσμια δύναμη του ονόματος TUI, οι δυνατότητες είναι μεγάλες σε διεθνές επίπεδο». Τόνισε, επίσης, ότι η συνεχιζόμενη μεταμόρφωση του ομίλου από ταξιδιωτικό πράκτορα και διανομέα σε «σχεδιαστή, προγραμματιστή και ο διαχειριστή» των εννοιών «διακοπές, ξενοδοχεία και κρουαζιερόπλοια», αποδίδει καρπούς και δημιουργεί υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Οι επιδόσεις

Κορυφαίες επιδόσεις παρουσίασε φέτος η TUI UK & Ireland, το τμήμα των ξενοδοχείων και οι κρουαζιέρες, ενισχύοντας τη δυναμική πορεία του ομίλου.

tui-ukΗ TUI UK & Ireland κατέγραψε αύξηση 4% στον αριθμό των πελατών της, και βελτίωσε τα ποσοστά πληρότητας και τα περιθώρια κέρδους, όμως οι Σκανδιναβικές χώρες επηρεάστηκαν από την ασθενέστερη ζήτηση για την Τουρκία, η οποία δεν μπόρεσε να αντισταθμιστεί πλήρως από εναλλακτικούς προορισμούς.

Συνολικά, η Βόρεια Περιφέρεια ανέφερε μια πτώση 14,4% στα υποκείμενα EBITA, σε €461.000.000 (συμπεριλαμβανομένων των νομισματικών επιπτώσεων), ενώ ο κύκλος εργασιών υποχώρησε κατά 4,7% σε μόλις πάνω από €7 δισ..

Το τμήμα Hotels & Resorts βελτίωσε την κερδοφορία του κατά 22,5% σε €287.000.000 και αύξησε τον κύκλο εργασιών κατά 7,6% σε €619.000.000, χάρη, κυρίως, στην υψηλότερη πληρότητα των ξενοδοχείων Riu.

Το τμήμα της κρουαζιέρες εμφάνισε αύξηση 61% στα κέρδη, σε €130.000.000 και  αύξηση 8,6% στον κύκλο εργασιών σε €297.000.000.

Στη Γερμανία, οι συνθήκες της αγοράς παρέμειναν δύσκολες, όμως η TUI κατάφερε να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της.

Ο κύκλος εργασιών στη συνολική Κεντρική Περιφέρεια (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία) μειώθηκε τμηματικά σε €5.570.000.000, όμως τα περιθώρια κέρδους επηρεάστηκαν από την πτώση της ζήτησης στην Τουρκία και τα υποκείμενα EBITA μειώθηκαν κατά 14,5% σε €89.000.000.

Η τρέχουσα περίοδος 2016/17 έχει ξεκινήσει καλύτερα για την TUI Γερμανίας. Οι πωλήσεις για τον χειμώνα είναι αυξημένες πάνω από 2%, και οι μέσες τιμές πώλησης είναι αυξημένες κατά 7%, που υπερτερεί της πτώσης κατά 5% του όγκου των πελατών.

Τα αποτελέσματα στη Γαλλία βελτιώθηκαν, ενώ και η Ολλανδία παρουσίασε πολύ θετικές επιδόσεις μετά την επιτυχή μετάβαση του brand της TUI, τον Οκτώβριο του 2015, δημιουργώντας μία αύξηση 25% και κέρδη €86.000.000 στη Δυτική Περιφέρεια.

Για την περίοδο 2018/19, η TUI εκτιμά ότι θα εμφανίσει ετήσια αύξηση 10% σε υποκείμενα κέρδη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *