logo_hotelbed
Hotelbeds

Ισχυρή ανάπτυξη για την Ηotelbeds

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

H Hotelbeds, ανακοίνωσε την ισχυρή ανάπτυξη της αγοράς της, στη Β. Αμερική κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2017/18 .

Καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, η χονδρική επιχείρηση Hotelbeds αύξησε τον αριθμό των διανυκτερεύσεων στα δωμάτια των ξενοδοχείων της στη βορειοαμερικανική αγορά, που αποτελείται από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.

Από την απόκτηση της Tourico Holidays και της GTA bedbank το 2017, η βορειοαμερικανική αγορά έγινε, η δεύτερη μεγαλύτερη για την εταιρεία.

Αυτή η ισχυρή ανάπτυξη έχει επιτευχθεί εστιάζοντας σε δύο βασικούς παράγοντες που διαφοροποιούν την Hotelbeds,σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Πρώτον, η δέσμευση της Hotelbeds να οδηγήσει σε αμοιβαία αύξηση των πωλήσεων και να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους για τους εταίρους, προσφέροντας το πιο ελκυστικό και μοναδικό ξενοδοχειακό περιεχόμενο στις καλύτερες δυνατές τιμές και, δεύτερον, παρέχοντας στους συνεργάτες της οικονομικά αποδοτική και πρωτοποριακή τεχνολογία παραγωγής εσόδων, όπως το APItude, το API Hotelbeds που προσφέρουν ταχύτερους χρόνους απόκρισης για την προώθηση μετατροπών.

Συνεχής Ανάπτυξη

Η  Hotelbeds συνεργάζεται με ταξιδιωτικούς πράκτορες, αεροπορικές εταιρείες, προγράμματα εξαργύρωσης, ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφεία και με μία μεγάλη γκάμα λοιπών εταιρειών στον χώρο του τουρισμού.

Η Lauren Volcheff Atlass, η οποία είναι η Regional Director of Wholesale Sales (Περιφερειακή Διευθύντρια Χονδρικών Πωλήσεων) στην Αμερική, δήλωσε:

«Ήταν ένα πολύ συναρπαστικό ταξίδι τους τελευταίους 18 μήνες, καθώς ξεπεράσαμε πολλές προκλήσεις για να δημιουργήσουμε τη μεγαλύτερη τράπεζα παγκοσμίου φήμης προς όφελος των πανταχού συνεργατών μας».

Αξίζει να σημειωθεί, πως αυτή η είδηση ακολουθεί επίσης την πρόσφατη ανακοίνωση ότι η Hotelbeds θα αποκτήσει το HolidayTaxis Group, έναν κορυφαίο πάροχο υψηλής ποιότητας και οικονομικά αποδοτικός. Σημειώνεται, πως η εξαγορά δίνει έμφαση στη δέσμευση της εταιρείας να αυξήσει την προσφορά της για την επιχειρηματική της γραμμή Beyond the Bed.

Τέλος, τον Οκτώβριο, η εταιρεία ανακοίνωσε την ενοποίηση όλων των εμπορικών σημάτων GTA, Tourico και Hotelbeds με το όνομα Hotelbeds, καταργώντας τα σήματα Tourico Holidays και GTA.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *