germania1
Στιγμιότυπο στην αίθουσα των εργασιών του FVW Workshop Athens-Attica 2019, που πραγματοποιήθηκε στις 29 Μαρτίου

Ισχυρή η τουριστική ζήτηση από τη Γερμανία για την Ελλάδα και το 2019

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αύξηση που ξεπερνά το 20% καταγράφουν οι διαδικτυακές αναζητήσεις των Γερμανών για  διακοπές στην Ελλάδα το 2019, μέσω των μεγαλύτερων γερμανικών τουριστικών οργανισμών και ταξιδιωτικών γραφείων για την Ελλάδα.

Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από έρευνα της εταιρείας ερευνών ΤrevoTrend στη γερμανική αγορά και παρουσιάστηκε στο «FVW Workshop Athens-Attica 2019», που διοργάνωσε στην Αθήνα στις 29 Μαρτίου το μεγαλύτερο δίκτυο επικοινωνίας για τον τουρισμό στη Γερμανία FVW Medien, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Περιφέρεια Αττικής, με την υποστήριξη του ΕΟΤ.

Επιβεβαιώνουν την ισχυρή δυναμική της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Γερμανίας, σε εφαρμογή της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού και της Yπουργού κας Έλενας Κουντουρά για την δυναμική προώθηση στη Γερμανία και τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο.

germania2
Από τις εργασίες του workshop. Διακρίνονται, από αριστερά, ο αρχισυντάκτης του τουριστικού περιοδικού FVW Kl. Hildebrandt, ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Γ. Γούλιος, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής του Οργανισμού Π. Σαγάνας και ο Αλ. Βασιλικός πρόεδρος του ΞΕΕ.
Το workshop είχε ως αντικείμενο την παρουσίαση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει η Αθήνα και η Περιφέρεια Αττικής για ολιγοήμερες διακοπές.

Έλαβαν μέρος 45 επαγγελματίες της γερμανικής αγοράς, ενώ πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, την Περιφέρεια Αττικής και το ΞΕΕ και φορείς της ελληνικής τουριστικής αγοράς, με συντονιστή τον αρχισυντάκτη του τουριστικού περιοδικού FVW κo Klaus Hildebrandt. Τον ΕΟΤ εκπροσώπησε ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού κος Γιάννης Γούλιος και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής κος Πέτρος Σαγάνας.

Κατά την παραμονή τους στην ελληνική πρωτεύουσα, εξάλλου, οι εκπρόσωποι της γερμανικής τουριστικής αγοράς πραγματοποίησαν σειρά επισκέψεων σε μνημεία και αξιοθέατα για την εξοικείωσή τους με το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Αττικής.

germania3
Κατά τη διάρκεια της δρώμενου, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού από το Φεστιβάλ Αθηνών, προς τιμήν των 45 επαγγελματιών της γερμανικής αγοράς που συμμετείχαν στο workshop.

Το πρόγραμμά τους περιλάμβανε ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, παρακολούθηση θεατρικού δρώμενου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού από το Φεστιβάλ Αθηνών, επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, τη Λίμνη της Βουλιαγμένης και το Σούνιο, όπως επίσης συμμετοχή σε ειδική εκδήλωση οινογνωσίας στο κτήμα Βασιλείου με την παρουσία μεγάλου αριθμού οινοπαραγωγών της Αττικής.

Tagged

1 σχόλιο στο “Ισχυρή η τουριστική ζήτηση από τη Γερμανία για την Ελλάδα και το 2019

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *