ryanair

Ισπανικό δικαστήριο δικαιώνει την Ryanair για την μη καταβαολή αποζημιώσεων, η αγγλική ΥΠΑ επιμένει…

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Ryanair εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη δικαστική απόφαση στη Βαρκελώνη, σύμφωνα με την οποία δεν πρέπει να καταβάλλεται αποζημίωση στους επιβάτες για τις ακυρωθείσες πτήσεις λόγω απεργίας, αλλά η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Αγγλίας εξακολουθεί να επιμένει ότι οι επιβάτες του Ηνωμένου Βασιλείου δικαιούνται αποζημιώσεις ύψους τουλάχιστον 250 ευρώ.

Το δικαστήριο της Βαρκελώνης δήλωσε ότι σύμφωνα με την ΕΕ261 νομοθεσία της, οι αεροπορικές εταιρείες δεν υποχρεούται να καταβάλλουν αποζημίωση για διαταραχές που δεν ελέγχονται και έκρινε ότι δεν ήταν υπεύθυνες για τις εσωτερικές απεργίες.

Σε δήλωσή του, ο Kenny Jacobs, υπεύθυνος μάρκετινγκ της Ryanair, δήλωσε: «Χαιρετίζουμε αυτή την απόφαση από το εμπορικό δικαστήριο της Βαρκελώνης επιβεβαιώνοντας ότι δεν αποδίδεται καμία αποζημίωση στους πελάτες όταν η καθυστέρηση / ακύρωση (strike) είναι πέρα ​​από τον έλεγχο της αεροπορικής εταιρείας.  Αν αυτές οι απεργίες, από μια μικρή μειοψηφία του πληρώματος της Ryanair, δεν θα υπήρχαν απεργίες και ακυρώσεις”.

Ωστόσο, η CAA επιβεβαίωσε σήμερα το πρωί ότι η στάση της σε σχέση με τη Ryanair δεν έχει αλλάξει και εξακολουθεί να συνιστά στους επιβάτες να ζητούν εξηγήσεις από την αεροπορική εταιρεία για πτήσεις που έχουν ακυρωθεί με προειδοποίηση μικρότερη των δύο εβδομάδων ή έχουν καθυστερήσει τρεις ώρες ή περισσότερο κατά τη διάρκεια των πρόσφατων απεργιών.

Ένας εκπρόσωπος είπε: «Η θέση μας εξακολουθεί να ισχύει. Οι επιβάτες έχουν το δικαίωμα να ζητούν αποζημίωση βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ όταν οι πτήσεις καθυστερούν τρείς ώρες ή περισσότερο, όταν ακυρώνονται ή όταν τους αρνείται η επιβίβαση.  Σημειώνουμε ότι η πρόσφατη εργατική δράση δεν αφορά τους υπαλλήλους της Ryanair στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά είναι η άποψη της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου, λαμβανομένων υπόψη των προηγούμενων δικαστικών αποφάσεων, η οποία έλεγε πως όταν η ακύρωση της πτήσης προκαλείται από απεργία των υπαλλήλων της αεροπορικής εταιρείας η αεροπορική εταιρεία οφείλει να καταβάλει αποζημίωση στους επιβάτες για την ακύρωση της πτήσης, εφόσον δεν έχει προειδοποιήσει τους επιβάτες για την ακύρωση τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης».

Η Ryanair δήλωσε ότι η χθεσινή απόφαση στη Βαρκελώνη η ένατη, αυτού του είδους στην Ισπανία,  και αναρωτιέται για και ζήτησε και πάλι γιατί η CAA ήταν ανένδοτη ότι θα έπρεπε να αποζημιώσει τους επιβάτες για διαταραχή λόγω απεργίας όταν άλλες αεροπορικές εταιρείες δεν αναγκάστηκαν να το πράξουν.

Ο Jacobs πρόσθεσε: “Τα τελευταία χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων σημειώθηκαν πάνω από 15 ημέρες απεργίες πιλότων και πληρώματος καμπίνας στη Γερμανία, η Lufthansa δεν υποχρεώθηκε να καταβάλει αποζημίωση.

“Ομοίως, η ΥΠΑ του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει επίσης να εξηγήσει γιατί δεν έλαβε καμία δράση κατά της British Airways κατά τη διάρκεια των απεργιών των πληρωμάτων καμπίνας του περασμένου έτους”.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *