spain
Photo by Toa Heftiba on Unsplash

Ισπανικός Τουρισμός: Περισσότεροι από 15 εκατ. Βρετανοί επισκέπτες στην Ισπανία το 2022

ΓΝΩΜΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ισπανία αναμένει ότι περισσότεροι από 15 εκατομμύρια Βρετανοί τουρίστες θα την επισκεφθούν μέχρι το τέλος του 2022, ενώ αυξημένες αναμένεται να είναι οι δαπάνες, σε σύγκριση με το 2019.

Η χώρα φαίνεται να ανακτά πάνω από το 80% της βρετανικής, τουριστικής αγοράς του προ-πανδημικού έτους 2019, αλλά προσεγγίζει το 2023 με εξαιρετική προσοχή, εξαιτίας της διαφαινόμενης κρίσης του κόστους ζωής.

Σε συνέντευξή του στο περιθώριο της World Travel Market, ο υφυπουργός Τουρισμού της Ισπανίας, Fernando Valdés, εξήγησε ότι το 2022 είναι θετικό, ενισχυμένο από ένα εξαιρετικό καλοκαίρι, καθώς οι Βρετανοί ταξιδιώτες επέστρεψαν μαζικά, μετά από δύο χρόνια αναστάτωσης εξαιτίας του Covid-19.

“Φέτος είναι η χρονιά που, και πάλι, το Ηνωμένο Βασίλειο έγινε η κύρια αγορά μας. Μέχρι τον Σεπτέμβριο, έχουμε ανακτήσει οκτώ στους 10 επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, που είχαμε το 2019, το οποίο ήταν έτος ρεκόρ για την Ισπανία. Υπάρχει ένα σαφές μήνυμα για το πόσο σημαντικό είναι το Ηνωμένο Βασίλειο”, υπογράμμισε ο κ. Valdés.

Η Ισπανία αναμένει ότι περισσότεροι από 50 εκατομμύρια Βρετανοί τουρίστες θα την επισκεφθούν μέχρι το τέλος του 2022, ενώ αυξημένες προβλέπονται οι δαπάνες, σε σύγκριση με το 2019, παρά το γεγονός ότι οι τουριστικές ροές θα είναι μικρότερες. Αυτό, όπως εξήγησε ο Ισπανός υπουργός συμβαίνει, καθώς οι Βρετανοί ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα ανά κεφαλή.

Παρά τη θετική αυτή εικόνα, η χώρα είναι επιφυλακτική για τον αντίκτυπο που θα μπορούσαν να έχουν στον τουρισμό εξωτερικοί παράγοντες, κυρίως το κόστος ζωής.

“Η φετινή χρονιά ήταν καλή, αλλά πρέπει να καλύψουμε τα νούμερα του 2019 και είμαστε πολύ προσεκτικοί. Αυτή δεν είναι η στιγμή που μπορούμε να ηχήσουμε [τις καμπάνες], δεδομένης της αβεβαιότητας των πρόσφατων οικονομικών δεδομένων. Δεν ξέρουμε αν ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τους καταναλωτές -ελπίζουμε όχι”, είπε ο κ. Valdés.

Για να το αντιμετωπίσει αυτό, η Ισπανία συνεχίζει να επενδύει σε καμπάνιες, με στόχο την προσέλκυση Βρετανών ταξιδιωτών αυτόν τον χειμώνα. Η χώρα έχει δαπανήσει σχεδόν 2 εκατομμύρια ευρώ φέτος για διαφημιστικές πρωτοβουλίες, που αφορούν τον χειμερινό ήλιο.

Σύμφωνα με τον Ισπανό υπουργό Τουρισμού, αυτό ήταν επιτυχές, με τις κρατήσεις να αυξάνονται στα ύψη στα Κανάρια Νησιά και στους καλά οργανωμένους προορισμούς της Costa Blanca και της Costa Del Sol.

Στη χώρα παρατηρείται επίσης αύξηση των παρατεταμένων διαμονών -σε ορισμένα μέρη παρατηρήθηκε αύξηση 60% στα ταξίδια που διαρκούν περισσότερο από τρεις εβδομάδες, κάτι που αποδίδεται εν μέρει στην αύξηση του κόστους ενέργειας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Επίσης, έχει γίνει μια κίνηση για την προώθηση προορισμών που παραδοσιακά είναι δημοφιλείς στους νεότερους, όπως είναι το Μαγκαλιούφ σε οικογένειες.

Ο κ. Valdés ελπίζει να δει περισσότερους ταξιδιώτες να επισκέπτονται λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Γαλικία και η Χώρα των Βάσκων στον βορρά, καθώς και να δοκιμάζουν νέα πράγματα, όπως είναι η γαστρονομία στη Βαλένθια και οι αμπελώνες στην Καταλονία.

Η Ισπανία επενδύει 3,4 δισ. ευρώ στον τουριστικό της τομέα, περισσότερα από κάθε άλλη χώρα στην ΕΕ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *