ITB Berlin 2016: Υψηλή ζήτηση και λίστες αναμονής

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σταθερές εμφανίζονται οι κρατήσεις στη φετινή διοργάνωση της ITB σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, καθώς, ήδη, πολλές αίθουσες για τον ηγέτη των ταξιδιωτικών εκθέσεων παγκοσμίως, είναι κλεισμένες, ενώ μεγάλη αύξηση των εκθετών παρατηρείται από την Ασία, την Αφρική, τις αραβικές χώρες, τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

Η ITB του Βερολίνου γιορτάζει την πεντηκοστή της επέτειο και έχει τόση επιτυχία όσο ποτέ, με τους διοργανωτές να υπογραμμίζουν ότι, από τις 9 έως τις 13 Μαρτίου, 2016, αναμένουν περίπου 10.000 εκθέτες από περισσότερες από 180 χώρες, στις 26 αίθουσες του εκθεσιακού κέντρου που λαμβάνει χώρα η έκθεση.
«Οι κρατήσεις είναι σταθερές σε σύγκριση με το 2015, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της ΙΤΒ του Βερολίνου ως το Travel Trade Show, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση στην παγκόσμια αγορά, το προσφυγικό ζήτημα και τις τρομοκρατικές επιθέσεις. Η φετινή έκθεση ΙΤΒ θα συνδυάσει, για μία ακόμη φορά, την προσφορά και τη ζήτηση από όλο τον κόσμο. Το υψηλό επίπεδο της ζήτησης από τους «νέους» προορισμούς, όπως η Ασία και οι αραβικές χώρες και η ανάπτυξη της Ταξιδιωτικής Τεχνολογίας, είναι η απόδειξη του πόσο δυνατή είναι η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία. Την ίδια στιγμή, στη Συνέλευση της ΙΤΒ, όπου κορυφαίοι εμπειρογνώμονες θα λάβουν μέρος στη συζήτηση, θα αναδειχθεί η σημασία της ΙΤΒ ως κινητήρια δύναμη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας», δήλωσε ο David Ruetz, επικεφαλής της έκθεσης.
Focus στις Μαλδίβες
Το νησί του Ινδικού Ωκεανού, το οποίο έλαβε μέρος για πρώτη φορά στην ITB Berlin 1984, καταλαμβάνει μεγαλύτερη περιοχή προβολής. Οι εμπορικοί επισκέπτες και το ευρύ κοινό, στο Hall 5.2, σε ένα περίπτερο έκτασης πάνω από 200 τετραγωνικά μέτρα, θα μπορούν να μάθουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αυτού του ταξιδιωτικού προορισμού που προσελκύει επισκέπτες 365 ημέρες τον χρόνο.
Εκθέτες που αναπτύχθηκαν και επανέρχονται, αντικατοπτρίζουν τις εξελίξεις στην τουριστική βιομηχανία
Η ζήτηση για την Ασία και τις αραβικές χώρες παραμένει ιδιαίτερα υψηλή. Στην Αίθουσα 26 η China Southern Airlines, καθώς και οι τουριστικοί πράκτορες και οι εταιρίες διαχείρισης προορισμού (DMCs), όπως οι Europe Champion Travel, Ideaindochina & HGH Traveland Trails of Indochina, συμμετέχουν για πρώτη φορά. Η Ινδονησία και η Ταϊβάν καταλαμβάνουν μεγαλύτερα περίπτερα. Το Μπουτάν έχει μετακινηθεί από την αίθουσα 5.2α στην αίθουσα 26.
Στην αίθουσα που εμφανίζεται η Ινδία (5.2β), η πολιτεία του Rajasthan επιστρέφει το 2016, έχοντας ξεκινήσει μια νέα παγκόσμια εκστρατεία μάρκετινγκ. Μετά τον καταστροφικό σεισμό του Απρίλη, 2015, το Νεπάλ επιστρέφει με την εκστρατεία «Νεπάλ Τώρα», για την προώθηση της χώρας ως ένας ελκυστικός και ασφαλής τουριστικός προορισμός.
Η Κεντρική Αμερική και η Καραϊβική διεκδικούν επίσης μια θέση στο κορυφαίο ταξιδιωτικό στερέωμα. Μετά από απουσία, η Αγία Λουκία και οι Νήσοι Τερκς και Κάικος συμμετέχουν ξανά. Ενώ με μεγαλύτερα περίπτερα, η Κούβα και το Ελ Σαλβαδόρ έχουν ακόμη ισχυρότερη εκπροσώπηση.
Επίσης, παρατηρείται αύξηση του αριθμού συμμετοχών από τον Καναδά, τις ΗΠΑ και την Κεντρική Ασία, ενώ αυξημένο ενδιαφέρον καταγράφεται από εκθέτες από τη Ρωσία. Αραβικές χώρες όπως η Αίγυπτος, η Ιορδανία, το Μαρόκο, η Τυνησία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έχουν ήδη εξασφαλίσει τις θέσεις τους, και στην αίθουσα 22α τα Εμιράτα είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσουν σάλο με το νέο τους περίπτερο.
Με οθόνες που καλύπτουν δύο αίθουσες, οι αφρικανικές χώρες στην ITB Berlin υπογραμμίζουν πόσο σημαντικός είναι ο τουρισμός για την ήπειρό τους. Πολλές χώρες επανέρχονται μετά από ένα διάστημα απουσίας. Μεταξύ αυτών η Ζιμπάμπουε, το Καμερούν, το Μπουρούντι και η Σιέρα Λεόνε, του οποίου η εμφάνιση στο σόου μετά την επιδημία του ιού Έμπολα σηματοδοτεί την επιστροφή της χώρας στην τουριστική αγορά.
Οι νέες «αφίξεις» από την Ευρώπη υπογραμμίζουν την αυξανόμενη σημασία της έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου. Για πρώτη φορά, τα Μουσεία του Βατικανού και η παπική συλλογή τέχνης από το Βατικανό εκπροσωπούνται με δικό τους περίπτερο στο Hall 1.2α. Η Τουρκία, ένας δημοφιλής προορισμός διακοπών, εκπροσωπείται στη δική του αίθουσα (3.2) με 15 νέους εκθέτες, αριθμός ρεκόρ. Μεταξύ των εκθετών στην αίθουσα της Ισπανίας (4,2) είναι η Ferri Land – PortAventuraWorld, η Marbella και το MTS Globe Spain, όλοι νεοφερμένοι στο show. Παράλληλα, εφέτος, στην έκθεση, η διαδικτυακή πύλη Urlaubspiraten και ο Μουζενίδης Travel Group, ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς πράκτορες στην Ελλάδα, κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση.
Tα ταξίδια τεχνολογίας «ανθίζουν» στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία
Οι αίθουσες 5.1 και 6.1 έχουν κλείσει από τον Δεκέμβριο και υπάρχουν μεγάλες λίστες αναμονής. Το υψηλό επίπεδο των απαιτήσεων των εκθετών που εμφανίζονται για πρώτη φορά, αντανακλά τη δυναμική φύση της αγοράς. Περίπου το 30% των εκθετών σε αυτή την ενότητα είναι νέοι στην έκθεση, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων διεθνών εταιριών, όπως η Tuniu (Κίνα), η Bynder και Clicktripz (ΗΠΑ), καθώς και η Beachinspector.
Οι Roompad, Citos Systems και Freshcells καταλαμβάνουν μεγαλύτερες περιοχές και ο Sabre, ηγέτης στους προμηθευτές της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, έχει μετακινηθεί προς το Travel Technology Hall στο 5.1.
Ο David Ruetz έχει καλά νέα για όσους βρίσκονται στη λίστα αναμονής, υπογραμμίζοντας ότι: «Λόγω της μεγάλης ζήτησης, το 2017, η έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου σχεδιάζει να επεκτείνει αυτό το εξαιρετικά επίκαιρο τμήμα, το οποίο συνεχίζει να αναπτύσσεται».
Pink Pavilion: Η μεγαλύτερη οθόνη ταξιδιωτικών προϊόντων για gay παγκοσμίως
Από το 2010 το Gay & Lesbian Travel είχε μεγάλη επιτυχία στην ITB Berlin. Εν τω μεταξύ, αντιπροσωπεύει μεγαλύτερη εξειδικευμένη απεικόνιση του κόσμου των ταξιδιωτικών προϊόντων για γκέι, λεσβίες, αμφισεξουαλικούς και τρανσεξουαλικούς (LGBT) τουρίστες. Οι εταιρίες από όλο τον κόσμο εκπροσωπούνται στο Pink Pavilion, συμπεριλαμβανομένου του Διεθνούς Gay & Lesbian Travel Association (IGLTA) και πολλών άλλων. Στους νεοφερμένους, συγκαταλέγονται η Ινδία και το Νεπάλ, καθώς και το Moments από τον Μαυρίκιο, το Quiiky Travel από την Ιταλία, και το Illinois Tourism, ο συνεργάτης του Media Breakfast.
Culture Lounge: Αύξηση των διεθνών εκθετών
Φέτος ο τομέας Culture Lounge γνωρίζει σημαντική αύξηση σε εκθέτες. Στο Hall 16 πάνω από μια «ντουζίνα» ευρωπαϊκές πόλεις, προορισμούς και θεσμικά όργανα εμφανίζονται, για πρώτη φορά, και αναδεικνύουν την πολιτιστική τους «προσωπικότητα», οι Aarhus Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2017, Belgien Tourismus Βαλονία-Brüssel, Fédération Européenne des Cités Napoléoniennes, Fondation Beyeler, Innovation Norway, Ireland Tourism και Liszt Academy of Music από τη Βουδαπέστη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *