ITB Berlin, το “success story” του εμπορίου

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το “ντεμπούτο” της αναμένεται να κάνει η ITB China, τον Μάιο του 2017, στη Σαγκάη, η οποία, σε συνεργασία με το TravelDaily China και τα κορυφαία ταξιδιωτικά πρακτορεία, αναμένεται να τοποθετήσει τα θεμέλια για μια δεύτερη, ασιατική ITB, μετά την ITB Asia, η οποία διοργανώνεται στη Σιγκαπούρη την τελευταία οκταετία.

Η Messe Berlin ετοιμάζεται για τη διοργάνωση μιας από τις πιο επιτυχημένες εμπορικές εκθέσεις στην Κίνα. Ξεκινώντας τον Μάιο του 2017, η ΙΤΒ China, θα διοργανώνεται σε ετήσια βάση, στο Shanghai World Expo Exhibition and Conference Center, της Σαγκάης, μία από τις κορυφαίες βιομηχανικές πόλεις της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, με πληθυσμό περίπου 23 εκατομμύρια και από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου.

Η έκθεση, η οποία διοργανώνεται σε συνεργασία με την TravelDaily China, ηγετική διαδικτυακή πύλη ειδήσεων και εκδηλώσεων για την ταξιδιωτική βιομηχανία στην Κίνα, θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στην κινεζική τουριστική αγορά.

Στην “πρεμιέρα” της ITB China έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον τα μεγαλύτερα “ονόματα” της τουριστικής βιομηχανίας της Κίνας. Ανάμεσά τους το Ctrip, κορυφαίο online ταξιδιωτικό πρακτορείο της Κίνας, το οποίο έχει ήδη δεσμευτεί να στείλει τους πελάτες του προκειμένου να κάνουν αγορές νέων προϊόντων. «Η εταιρία μας αυξάνεται συνεχώς και προσβλέπουμε στην επέκταση των διεθνών εμπορικών μας σχέσεων στην ITB China», δήλωσε ο John Zhong, επικεφαλής της International Hotel Business Ctrip.

Η Alitrip, του κινεζικού γίγαντα Alibaba, έχει επίσης ανακοινώσει ότι θα στείλει τους πελάτες του. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να διαφημίσουμε την ITB China στους συνεργάτες μας ως μια πολλά υποσχόμενη επιχειρηματική πλατφόρμα», είπε ο Shaohua Li, πρόεδρος της Alitrip. Σημειώνεται ότι, πέρυσι, η εταιρία διοργάνωσε εγχώρια και διεθνή ταξίδια για 100 εκατομμύρια Κινέζους πελάτες.

Οι Utour και Caissa, ηγετικές επιχειρήσεις της Κίνας, καθώς και η Tuniu, κορυφαία πλατφόρμα ταξιδίων, έχουν επίσης ανακοινώσει τη συμμετοχή τους στην ITB China.

Όπως και με ΙΤΒ Αsia, την οποία διοργανώνει η Messe Berlin, κάθε Οκτώβριο, κατά τη διάρκεια των τελευταίων οκτώ ετών, στη Σιγκαπούρη, η ITB China θα είναι μόνο για εμπορικούς επισκέπτες.

Στην έκθεση της Σαγκάης, οι εμπορικοί επισκέπτες από την Κίνα θα είναι σε θέση να συναντήσουν τους διεθνείς εκθέτες και τους επιχειρηματικούς εταίρους. Επίσης, οι επισκέπτες στην έκθεση θα μπορούν να παρακολουθήσουν το TravelDaily Conference and Hotel Marketing Conference. Ακόμη, οι διοργανωτές έστησαν το China Travel News (www.chinatravelnews), μια αγγλόφωνη πλατφόρμα πολυμέσων με έμφαση στην τουριστική βιομηχανία της Κίνας.
Μιλώντας για την ΙΤΒ China Ο Δρ Christian Göke, Διευθύνων Σύμβουλος της Messe Berlin δήλωσε: “Η συμμετοχή μας στην Κίνα ανοίγει ένα άλλο κεφάλαιο στην ιστορία της ITB Berlin. Με την ITB Asia αποδείξαμε ότι ένα νέο εκθεσιακό γεγονός της ταξιδιωτικής βιομηχανίας μπορεί να καθιερωθεί εκτός Ευρώπης. Στη Σαγκάη θα χρησιμοποιήσουμε όλη την εμπειρία των τελευταίων οκτώ ετών που αποκομίσαμε από την ΙΤΒ Asia. Μακροπρόθεσμα η συμμετοχή μας στην Κίνα θα ωφελήσει την ΙΤΒ Asia, και τελικά, την ίδια την έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου».

Σύμφωνα με τον Δρ Martin Buck, η ITB China έχει ήδη εξασφαλίσει τη συνεργασία των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών πρακτόρων της χώρας. «Θα είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε στους διεθνείς εκθέτες μας περίπου 500 αγοραστές από τις κορυφαίες εταιρίες στην κινεζική βιομηχανία ταξιδιού, στην τριήμερη διοργάνωση της έκθεσης, το διάστημα 10 – 12 Μαΐου 2017».

Με τη σειρά του ο Charlie Li, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της TravelDaily Κίνας, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την ITB για να φέρουμε την κορυφαία έκθεση στον κόσμο, στην Κίνα, τη μεγαλύτερη τουριστική αγορά παγκοσμίως. Συνδυάζοντας το παγκόσμιο δίκτυο της ΙΤΒ και την 50-ετή εμπειρία της στην Ευρώπη και την Ασία, αλλά και την εμπειρία της TravelDaily στην απευθείας σύνδεση μέσων μαζικής ενημέρωσης και στη διοργάνωση υψηλής ποιότητας συνεδρίων στην Κίνα, θα “οικοδομήσουμε” τη γέφυρα που συνδέει τους διεθνείς εκθέτες με τους Κινέζους αγοραστές, η οποία τελικά θα ωφελήσει την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία».

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *