money tourism photo
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ITB: Webinars 3 ημερών με επίκεντρο τον ξενοδοχειακό κλάδο και την υφιστάμενη κρίση

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της κρίσης του κλάδου της φιλοξενίας, η ITB Βερολίνου θα ξεκινήσει από τις 12 Αυγούστου μία σειρά webinars.

Τα 3 αυτά διαδικτυακά αυτά συνέδρια θα έχουν τον τίτλο ITB Virtual Convention Hospitality Update- Trends & Case”, τα οποία θα είναι διαθέσιμα στο www.itb.com/VirtualConvention, με επίκεντρο τα ζητήματα του κλάδου της φιλοξενίας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τις παρακολουθήσουν ζωντανά στα Αγγλικά ή και σε επόμενο χρόνο ως βίντεο κατ’ απαίτηση (Video On Demand).

Το πρώτο webinar ονομάζεται«Smart Hotel – Future Scenario and Current Practice in the Crisis» και θα μεταδοθεί ζωντανά στις 14:00, όπου η καθηγήτρια Ινστιτούτου Βιομηχανικής Μηχανικής Fraunhofer IAO, Dr. Ing. Η Vanessa Borkmann, θα παρέχει σημαντικές πληροφορίες για την τεχνολογία και τα σενάρια του μέλλοντος. Θα επισημάνει τους τρόπους με τους οποίους η ψηφιοποίηση θα ενισχύσει τη Φιλοξενία κατά την περίοδο της κρίσης και θα δώσει παραδείγματα για το πως μπορούν να ενσωματωθούν οι νέες τεχνολογίες και οι “έξυπνες”  λύσεις με στόχο την αντιμετώπιση της κρίσης.

Στις 14:30 θα ακολουθήσει η συνέντευξη  «Ready, Set, Listen: Staying Fit in a Hotelier’s Race to Recovery», όπου ο CEO της TrusTYou, Ben Jost, θα συνομιλήσει με τον Υπεύθυνη Επιχειρήσεων EMEA της HRS International, Iris Steinmetz, σχετικά με το πως οι ξενοδόχοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες του Travel Health Index, καθώς και την ανάγκη για λήψη feedback τόσο από τους επισκέπτες, όσο και από τους εργαζομένους.

Το 3ο και τελευταίο webinar θα πραγματοποιηθεί στις 15:15 και θα αποτελέσει ένα γύρο συζητήσεων με τίτλο “How to Create a Comeback – Practical Learnings from the Crisis Period” με συντονίστρια την Iris Steinmetz. Στο πάνελ θα συμμετέχουν ο Υπεύθυνος Ανάπτυξης του BWH Hotel Group,  Andreas Westerburg, η επικεφαλής brand των Koncept Hotels, Stefan Matthiessen και η Αντιπρόεδρος Εμπορικού Τμήματος ΕΜΕΑ Wyndham Hotels & Resorts.  Όλοι οι συμμετέχοντες θα χαρτογραφήσουν το δύσκολο δρόμο προς την ανάκαμψη για κάθε τύπο ξενοδοχείου σε παγκόσμιο επίπεδο θέτοντας και απαντώντας στα εξής ερωτήματα:

  • Ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουν τα ξενοδοχειακά brands
  • Πως θα πορευτούν τα νέα και μικρότερα brands
  • Ποια είναι τα σωστά βήματα για την ανάκαμψη των μεγάλων ξενοδοχειακών εταιριών

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *