Global-travel-trends-640x343

ΙΤΒ Berlin: Τα διεθνή ταξίδια στην πόλη αποτελούν πόλο έλξης για τους νέους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα διεθνή ταξίδια στην πόλη (city breaks), ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς για τα ταξίδια αναψυχής και αυξήθηκαν τέσσερις φορές μεταξύ 2007 και 2017.

Τα χαρακτηριστικά της ομάδας αυτής:

Κυρίως νεότεροι και μεσήλικες, κατά μέσο όρο 41 ετών
Υψηλό εισόδημα
Καλή εκπαίδευση
Κύριες δραστηριότητες: επισκέψεις σε αξιοθέατα, απόλαυση στην
ατμόσφαιρα της πόλης, ψώνια, καλό φαγητό και ποτά.

Η ανάπτυξη

• Στην Ασία η ανάπτυξη αυτή προκαλείται ιδιαίτερα από τους Κινέζους, Κορεάτες και Ιάπωνες
• Στη Βόρεια Αμερική τα ταξίδια εξερχόμενων πόλεων τριπλασιάστηκαν την τελευταία δεκαετία
• Τα ταξίδια της πόλης από τους Ευρωπαίους διπλασιάστηκαν από το 2007 και 2017

Στοιχεία

190 εκατομμύρια διεθνή ταξίδια στην πόλη το 2017
70% η διαμονή ήταν σe ξενοδοχείο
Ακόμη, η Ευρώπη είναι η πιο αγαπητή με 60%.

Οι μέσες δαπάνες σε ταξίδια στην πόλη είναι170 EUR ανά άτομο και νύχτα. Το 70%φτάνει στον προορισμό μέσω αεροπορικών ταξιδιών και είναι κυρίως νεότεροι και μεσήλικες, κατά μέσο όρο 41 ετών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *