jet2

Η Jet2 αμφισβητεί την υπηρεσία διαχείρισης παραπόνων των καταναλωτών της βρετανικής ΥΠΑ

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

H βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, κάλεσε την Jet2 να εγγραφεί στην υπηρεσία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ADR), η οποία τους τελευταίους 12 μήνες έχει χειριστεί περισσότερες από 10.000 καταγγελίες επιβατών.

Σύμφωνα με τη βρετανική ΥΠΑ, η υπηρεσία έχει συμβάλλει ώστε να ενισχυθούν τα δικαιώματα των επιβατών και σήμερα 35 αεροπορικές εταιρίες έχουν ενταχθεί σε αυτή, συμπεριλαμβανομένου του χαμηλού κόστους αερομεταφορέα Norwegian, που προσχώρησε αυτό τον μήνα.

Έτσι, ο Jet2 είναι ο μοναδικός αερομεταφορέας του Ηνωμένου Βασιλείου που δεν συμμετέχει, αρνούμενος, σύμφωνα με τη βρετανική ΥΠΑ, «ανεξήγητα και επίμονα» στους πελάτες του την πρόσβαση σε μια δίκαιη υπηρεσία διαιτησίας.

Σχολιάζοντας το γεγονός, ο Andrew Haines, διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής ΥΠA, δήλωσε: «Η μεγάλη πλειοψηφία των αεροπορικών εταιριών του Ηνωμένου Βασιλείου, μαζί με πολλές αεροπορικές εταιρίες της ΕΕ, έχουν πλέον εγγραφεί σε έναν πάροχο υπηρεσιών ADR. Συνολικά σχεδόν το 80% των μετακινήσεων επιβατών από το Ηνωμένο Βασίλειο γίνονται με αεροπορική εταιρία που καλύπτεται από την υπηρεσία ADR.

Η υπηρεσία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών είναι προς όφελος των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου, γι’ αυτό είναι εξαιρετικά απογοητευτικό το γεγονός ότι η Jet2, μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες της χώρας, μέχρι στιγμής αρνείται να ενταχθεί σε αυτή, αρνούμενη στους επιβάτες της την πρόσβαση σε μια ανεξάρτητη υπηρεσία διαιτησίας.

Ως εκ τούτου, καλώ την Jet2 και τις άλλες αεροπορικές εταιρίες, που δεν έχουν ακόμη προσχωρήσει στη σχετική υπηρεσία, συμπεριλαμβανομένης της Aer Lingus και της Emirates, να εγγραφούν σε έναν πάροχο υπηρεσιών ADR προς το συμφέρον των επιβατών τους».

Το 2016, η βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εισήγαγε την υπηρεσία ADR στη βιομηχανία των αερομεταφορών, και, μέχρι στιγμής, η υπόθεση περισσοτέρων των 10.000 πελατών αεροπορικών εταιριών έχει παραπεμφθεί σε έναν από τους δύο πάροχους υπηρεσιών Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών -CEDR και Aviation ADR-, με το 75% των καταγγελιών να επιλύονται προς όφελός τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *