jet2

Jet2: Ζημιές 120 εκατ. £ το Καλοκαίρι | -50% οι χειμερινές πτήσεις

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Jet2 κατέγραψε ζημίες προ φόρων περίπου 120 εκατομμυρίων λιρών το Καλοκαίρι κατά τη διάρκεια μιας περιόδου «άνευ προηγουμένου επιχειρησιακών και οικονομικών προκλήσεων», έναντι κέρδους 337 εκατομμυρίων £ το αντίστοιχο εξάμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου πέρυσι.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την ανακοίνωση των προκαταρκτικών οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου για το 2020.

Ο αερομεταφορέας και ο tour operator, είδαν τον στόλο τους να καθηλώνεται τον Μάρτιο καθώς η πανδημία Covid-19 χτύπησε και τον Ιούλιο μετά την άρση του lockdown της βρετανικής κυβέρνησης, προχώρησε σε περιορισμένη επαναφορά των υπηρεσιών του, σε έναν εγκεκριμένο κατάλογο χωρών.

Περίπου το 80% του προσωπικού τοποθετήθηκε σε αναστολή συμβάσεων και η συνολική εξαμηνιαία ζημιά μετά από φόρους ήταν 68,7 εκατομμύρια £, έναντι κέρδους 278,6 εκατομμυρίων £ την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η μητρική εταιρεία, Όμιλος Dart, άλλαξε το όνομά του τον Σεπτέμβριο σε Jet2 plc, αντικατοπτρίζοντας τη συνεχιζόμενη εστίαση στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της για την ανάπτυξη της επιχείρησης ταξιδιών αναψυχής με τον Steve Heapy να γίνεται διευθύνων σύμβουλος και τον Philip Meeson να παραμένει εκτελεστικός πρόεδρος.

Ο Meeson είπε: «Σε αυτό το στάδιο, αναμένουμε ότι η χειμερινή χωρητικότητα 20-21 θέσεων θα είναι περίπου 50% μικρότερη από το χειμώνα 19-20. Με τις ταξιδιωτικές συμβουλές να παραμένουν αβέβαιες, αναμένουμε ότι οι προκρατήσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζουν σοβαρή καθυστέρηση, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια».

Η εταιρία την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε επέκταση με την προσθήκη του αεροδρομίου του Μπρίστολ ως τη δέκατη βάση του στο Ηνωμένο Βασίλειο με πτήσεις που ξεκινούν την 1η Απριλίου 2021.

ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ JET2, ΕΔΩ.

Η εταιρία συνολικά μετέφερε φέτος το Καλοκαίρι λιγότερους από ένα εκατομμύριο παραθεριστές και επιβάτες, έναντι 10 εκατ, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, σημειώνοντας μείωση 90%.

«Η αβεβαιότητα που δημιουργήθηκε από τις πολλές αλλαγές στην πολιτική καραντίνας της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, οδήγησε σε επίτευξη μέσου συντελεστή φόρτωσης 69% (2019: 93,1%)», δήλωσε η εταιρεία.

ksd Jet2
adv

Ο Meeson είπε: «Ενώ τα πρόσφατα θετικά νέα σχετικά με ένα πιθανό εμβόλιο ήταν ευπρόσδεκτα, συνεχίζουμε την προσεκτική προσέγγισή μας για το καλοκαίρι του 2021. Η τρέχουσα προγραμματισμένη χωρητικότητα είναι κοντά στα επίπεδα του καλοκαιριού του 2019 και είμαστε έχουμε ανοίξει τις πωλήσεις σε όλους τους δημοφιλείς προορισμούς πακέτων διακοπών. Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να βελτιώσουμε την ρευστότητά μας κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, για να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε στην καλύτερη θέση να ανταποκριθούμε γρήγορα, καθώς θα τροποποιούνται οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ανακτάται η εμπιστοσύνη των πελατών. Και, παρά αυτές τις δύσκολες αποφάσεις, θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε κάθε αναγκαίο μέτρο για την διατήρηση και την ενίσχυση της ρευστότητας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι τόσο η Jet2.com, όσο και η Jet2holidays, θα είναι σε θέση  να αντιμετωπίσουν αυτό το δύσκολο περιβάλλον και να επανέλθουν σε πλήρη δραστηριότητα, προς όφελος όλων των ενδιαφερομένων”.

Και κατέληξε: «Είμαστε υπερήφανοι που επιστρέφουμε χρήματα άμεσα στους πελάτες μας. Όλο το προσωπικό μας και οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, έχουν εργαστεί ακούραστα σε αυτό το θέμα και έχουμε αναγνωριστεί από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου ως η μόνη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου που επεξεργαζόταν με συνέπεια και ταχύτατα τις επιστροφές χρημάτων».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *