© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Jet2holidays: Αυξάνονται οι τιμές και ο πελάτης ζητάει καλύτερη σχέση κόστους – ποιότητας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η συνεχής αύξηση των τιμών, οδηγούν τους πελάτες να ζητούν συνεχώς καλύτερη σχέση κόστους – ποιότητας, εκτιμούν στελέχη της Jet2holidays, τα οποία αναφέρουν ότι η μέση τιμή του πακέτου φέτος θα ξεπεράσει τις 1.000 λίρες.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Jet2holidays υπάρχουν “σημαντικές προκλήσεις για την επερχόμενη τουριστική περίοδο”, καθώς “το 2023, για πολλούς ανθρώπους, οι διακοπές ήταν ανάγκη και όχι πολυτέλεια. Το πρόβλημα όμως είναι ότι, με τη συμπίεση του κόστους ζωής, το φαινόμενο της βιωσιμότητας και τις αυξήσεις των τιμών, πρέπει να παλέψεις πιο σκληρά για να πείσεις τον πελάτη να κάνει την κράτηση”. Και συνεχίζουν: “Λαμβάνουμε αυτά τα σχόλια από τους τουριστικούς πράκτορες. Οι πελάτες [πριν από τα Χριστούγεννα] έλεγαν: ‘Θα περιμένω μέχρι το νέο έτος’. Αλλά εξακολουθούν να έρχονται. Οι πελάτες θα απαιτούν όλο και καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής και οι πράκτορες πρέπει να βεβαιωθούν ότι δεν θα έχουν την ιδέα στο μυαλό τους ότι επειδή οι άνθρωποι θέλουν “αξία”, θέλουν “φτηνά”.

Και καταλήγουν: “Αυτή είναι μια εντελώς διαφορετική αγορά. Ναι, ορισμένοι προϋπολογισμοί θα είναι “τεντωμένοι” και πιθανώς αντί για 14 διανυκτερεύσεις, μπορεί να κάνουν 13″.

Όπως αναφέρει η Jet2holidays, η μέση τιμή πώλησης της εταιρίας μέσω του δικτύου λιανικής των τουριστικών πρακτόρων θα ξεπεράσει τις 1.000 λίρες τοις μετρητοίς το επόμενο έτος. Ωστόσο υπάρχουν και άσχημα νέα: αυξημένο κόστος ξενοδοχείων και καυσίμων, και η ζήτηση για το προϊόν. Αναγνωρίζει ωστόσο ότι οι ξενοδόχοι έχουν δίκιο να προσέχουν τα δικά τους περιθώρια κέρδους καθώς η Jet2 – και άλλοι φορείς εκμετάλλευσης – επιδιώκουν μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου το 24% των δραστηριοτήτων της Jet2holidays προέρχεται από το δίκτυο λιανικής των τουριστικών πρακτόρων, από 27% πέρυσι. Ωστόσο, το μερίδιο των κρατήσεων από πράκτορες από ορισμένες περιοχές, όπως το Μπέλφαστ και το Νιούκαστλ, παρέμεινε το ίδιο. Το Μπέλφαστ μπορεί να υπερηφανεύεται για το 38% του εμπορικού μείγματος, ενώ το Στάνστεντ, με λιγότερους πράκτορες και μεγαλύτερη χωρητικότητα, το ποσοστό αυτό είναι στο 14%.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *