Αεροσκάφος της Jet2 στο αεροδρόμιο Ηρακλείου | ©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Jet2holidays: Στις κορυφαίες επιχειρήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών στο Ην. Βασίλειο | Η μόνη ταξιδιωτική εταιρία στην πρώτη 10άδα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Jet2holidays διατήρησε τη θέση της μεταξύ των 10 κορυφαίων επιχειρήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Ήταν, μάλιστα, η μόνη ταξιδιωτική εταιρία που πέτυχε βαθμολογία στην πρώτη δεκάδα, παρά την οριακή πτώση της βαθμολογίας της κατά 0,1%, σε σχέση με πέρυσι, στο 84,4%.

Η τουριστική επιχείρηση κατατάχθηκε στην τέταρτη θέση από κοινού με τη Waitrose μεταξύ των επιχειρήσεων με την υψηλότερη βαθμολογία στον δείκτη ικανοποίησης πελατών στο Ηνωμένο Βασίλειο (UKCSI) του Ιουλίου, που δημοσιεύθηκε από το Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Ενώ, η αδελφή αεροπορική εταιρία Jet2 κατατάχθηκε στην 14η θέση με μικρή άνοδο στη βαθμολογία ικανοποίησης των πελατών της.

Η επόμενη πλησιέστερη ταξιδιωτική επιχείρηση ήταν η Booking.com , η οποία μαζί με την Premier Inn κατέλαβαν από κοινού την 32η θέση, ακολουθούμενες από την Holiday Inn (41η) και την Marriott (43η).

Ωστόσο, η έκθεση, που δημοσιεύεται δύο φορές τον χρόνο, ανέφερε: “Ο αριθμός των τουριστικών επιχειρήσεων που βρέθηκαν μεταξύ των 50 κορυφαίων οργανισμών μειώθηκε από 10 τον Ιούλιο του 2023 σε πέντε στην UKCSI του Ιουλίου 2024. Στο σύνολο του τουριστικού τομέα, 19 από τους 23 οργανισμούς έχουν χαμηλότερη ικανοποίηση από ό,τι πριν από ένα χρόνο, με οκτώ να παρουσιάζουν μείωση κατά τουλάχιστον δύο μονάδες”.

Η εταιρία κατασκευής και επιδιόρθωσης κλειδιών Timpson βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, ακολουθούμενη από την οικοδομική εταιρία Nationwide και το πολυκατάστημα John Lewis.

Η Jet2holidays ήταν μεταξύ των εταιριών που αναγνωρίστηκαν σε τέσσερις από τους πέντε κορυφαίους παράγοντες στην εξυπηρέτηση πελατών που αξιολογήθηκαν από το ICS -εμπειρία, ήθος πελάτη, συναισθηματική σύνδεση και ηθική.

Η Hotels.com κατατάχθηκε στην υψηλότερη θέση για τον συνεπή χειρισμό μαζί με τις P&O Ferries, Haven και Holidays Inn.

Οι εταιρίας που αξιολογήθηκαν ως οι πλέον αναβαθμισμένοι κατά τους τελευταίους 12 μήνες περιλαμβάνουν τις P&O Ferries, lastminute.com, TUI Airways, Eurotunnel και British Airways.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι οι τομείς του τουρισμού, της αναψυχής και της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι εκείνοι στους οποίους οι πελάτες είναι πιο πιθανό να προτιμούν άριστες υπηρεσίες, ακόμη και αν κοστίζουν περισσότερο.

Σχεδόν το ένα τρίτο των πελατών (31%) προτιμά την άριστη εξυπηρέτηση, ακόμη και με υψηλότερο κόστος, σε όλους τους τομείς.

Η έκθεση των 102 σελίδων βασίζεται σε σχεδόν 60.000 απαντήσεις από περισσότερους από 15.000 πελάτες, με τον τομέα των μεταφορών να συγκεντρώνει 7.500 απαντήσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *