abta

Καμπάνια της ABTA για τις ψευδείς δηλώσεις ασθενείας

ΔΙΕΘΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Kαμπάνια για να περιορισθεί το φαινόμενο των ψευδών ισχυρισμών ασθένειας στις διακοπές και των αιτούμενων αποζημιώσεων, που έχει λάβει πολύ μεγάλες διαστάσεις το τελευταίο διάστημα, με τεράστιο κόστος για την ξενοδοχειακή βιομηχανία, ξεκίνησε η Βρετανική Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ).

Η ABTA ξεκίνησε την εκστρατεία “Stop Sickness Scams” την Τετάρτη, τρεις εβδομάδες μετά την ενέργεια του Travel Weekly να ξεκινήσει εκστρατεία για αλλαγή στο νόμο με τίτλο “Fight Fake Claims”.

Και οι δύο εκστρατείες απαιτούν από τη νέα κυβέρνηση να κλείσει ένα κενό που επιτρέπει τις ψευδείς καταγγελίες και την διεκδίκηση αποζημιώσεων.

Ο Mark Tanzer, διευθύνων σύμβουλος της Abta, δήλωσε: «Το κοινό πρέπει να γνωρίζει την αλήθεια πίσω από τις εξαιρετικά παραπλανητικές τακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από αδίστακτες εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων, οι δραστηριότητες των οποίων προκαλούν τόσο μεγάλη ζημιά».

Την καμπάνια στηρίζουν μεταξύ άλλων και οι εταιρίες Thomas Cook, Tui Group, Carnival UK, Flight Center, Jet2holidays, κ.λπ..

Σύμφωνα με την ΑΒΤΑ “Η τουριστική βιομηχανία πιστεύει ότι η απότομη αύξηση των απαιτήσεων είναι αποτέλεσμα της αυξημένης δραστηριότητας από εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων. Λόγω της αύξησης των απαιτήσεων που σημειώθηκαν σε όλη την ταξιδιωτική βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία δεν είναι εμφανής σε όλες τις ανταγωνιστικές ευρωπαϊκές αγορές, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου αρχίζουν να αντιμετωπίζουν τώρα σοβαρά προβλήματα με υπερπόντιους προμηθευτές [ξενοδόχοι] και ασφαλιστικούς φορείς”.

Η AΒΤΑ επισημαίνει ότι το 90% όλων των ισχυρισμών σωματικής βλάβης στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι για εικαζόμενη ασθένεια, το οποίο είναι πάνω από το σταθερό ιστορικό του 60% και ζητά επείγουσα συνάντηση με το Υπουργείο Δικαιοσύνης για να συζητηθεί  αλλαγή στη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι αιτούντες. Η επιβολή ενός καθεστώτος σταθερού κόστους σε αυτό το στάδιο, πιστεύει η AΒΤΑ, ότι θα κλείσει το κενό που εκμεταλλεύονται οι εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων.

Η AΒΤΑ παροτρύνει τα μέλη να υποστηρίξουν την εκστρατεία της στα social media χρησιμοποιώντας το #StopSicknessScams.

Από την πλευρά της η Lucy Huxley, επικεφαλής της Travel Weekly, δήλωσε: “Πάνω από 130 επιχειρήσεις έχουν πλέον εγγραφεί στο Fight Fake Claims, υπογραμμίζοντας πόσο σημαντικό είναι αυτό το ζήτημα. Η σημαντική άσκηση πίεσης της AΒΤΑ και η προσέγγιση των καταναλωτών, που βρίσκονται πίσω από την εκστρατεία μας, δημιουργούν ελπίδες για μια γρήγορη λύση σε αυτό που είναι σαφώς μια μαζική απάτη που διαπράττεται στον ταξιδιωτικό κλάδο”.

Το μήνυμα της AΒΤΑ προς τους καταναλωτές, περιλαμβάνει τα εξής:

  • Αναφέρετε τις αιτήσεις που υποβάλλονται στο ξενοδοχείο ή / και στον πράκτορά σας
  • Προειδοποιήστε άλλους παραθεριστές εάν βλέπετε “κράχτες” και ενημερώστε τους φίλους και την οικογένειά σας για να γνωρίζουν
  • Αν σας ζητηθεί να κάνετε ψεύτικη δήλωση για ασθένεια στις διακοπές, αναφέρετε την εταιρεία στο ρυθμιστή διαχείρισης απαιτήσεων
  • Εάν γνωρίζετε μια ψεύτικη δήλωση για ασθένεια στις διακοπές, αναφέρετε την στην Action Fraud
  • Εάν έχετε παρουσιάσει τροφική δηλητηρίαση, επικοινωνήστε αμέσως με το ξενοδοχείο ή τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα. Οι εταιρείες απαιτήσεων θα λάβουν ένα μεγάλο κομμάτι της αποζημίωσης σας
  • Αν δεν είστε ευχαριστημένοι με την απάντηση της ταξιδιωτικής σας εταιρείας, μπορείτε να συνεχίσετε την υπόθεσή σας μέσω του συστήματος εναλλακτικής επίλυσης διαφορών της AΒΤΑ ή του δικαστηρίου μικροδιαφορών.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *