Καμπάνιες για μακρινές αποστάσεις και οικογενειακές διακοπές από τον όμιλο Travel Network

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δύο παράλληλες διαφημιστικές καμπάνιες ξεκινά ο όμιλος Travel Network, με στόχο την προώθηση των κρατήσεων μακρινών αποστάσεων και οικογενειακών διακοπών από όλες του τις εταιρείες.

Ο ταξιδιωτικός όμιλος, που περιλαμβάνει τις ΤΤΑ, Worldchoice και Independent Travel Experts, ξεκινά προϊοντική διαφημιστική εκστρατεία με τίτλο “Δείτε Και Μόνοι Σας” προκειμένου να εμπνεύσει τους καταναλωτές να κάνουν κράτηση για μακρινούς προορισμούς το προσεχές καλοκαίρι και χειμώνα, καθώς και το 2018, ενώ η παράλληλη καμπάνια με τίτλο “Hello Holiday” που απευθύνεται σε οικογένειες, θα επικεντρώνεται στις τιμές και αποσκοπεί στην προώθηση των κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2017.

Και οι δύο διαφημιστικές καμπάνιες που “τρέχουν” από τις 17 Οκτωβρίου, καλύπτοντας το 68% των εταιρειών του ομίλου, θα διαρκέσουν τρία χρόνια.

Όπως αποκάλυψε ο Marketing director του Travel Network Group, Si Morris-Green, στις καμπάνιες περιλαμβάνονται point-of-sale αφίσες για τις βριτρίνες των ταξιδιωτικών γραφείων, καθώς και βίντεο για χρήση στα social media.

“Το ‘Δείτε Και Μόνοι Σας” είναι μια εκστρατεία αιχμής σε όλα τα κανάλια με εικόνες που μιλάνε από μόνες τους. Θέλουμε να ενθαρρύνουμε τα μέλη μας να τη χρησιμοποιήσουν στα social media, να ‘ανεβάσουν’ τα βίντεο και να βάλουν τις αφίσες στις βιτρίνες τους. Όλα αυτά είναι για τους μακρινούς προορισμούς”, ανέφερε ο Si Morris-Green.

Η καμπάνια “Hello Holiday” μπορεί να γίνει πιο προσωπική για τα μέλη του ομίλου, με την προσθήκη των δικών τους μηνυμάτων και των ονομάτων των πρακτορείων. Επικεντρώνεται δε, σε παραλιακούς και οικογενειακούς προορισμούς και θα περιλαμβάνει τιμολογιακά μηνύματα, όπως δωρεάν θέσεις για τα παιδιά και χαμηλές προκαταβολές.
“Οι πράκτορες μπορούν να οικειοποιηθούν αυτή την καμπάνια και να επωφεληθούν με κρατήσεις”, πρόσθεσε ο Morris-Green. “Βασικός στόχος είναι να γίνουν κρατήσεις για το 2017”.

Ο Marketing director του ομίλου ανέφερε επίσης ότι έβλεπαν τις κρατήσεις να μεταχρονολογούνται για το 2018 ως αποτέλεσμα του γεγονότος ότι οι τουρίστες δεν έπαιρναν τις διακοπές που ήθελαν, εξαιτίας της περιορισμένης διαθεσιμότητας της Ισπανίας και των υψηλότερων τιμών.
Η καμπύλη κράτησης έχει αλλάξει ελαφρώς με την κατάσταση στην Ευρώπη, διότι οι καταναλωτές δεν παίρνουν τις διακοπές που ήθελαν φέτος και θα κάνουν κράτηση τώρα νωρίτερα”, εξήγησε και κατέληξε: “Τα μέλη μας δέχονται τώρα κρατήσεις για το 2018”.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *