Cathedral La Seu, Parc de Mar, Palma de Mallorca | Φωτό: Lufthansa

Κανάρια νησιά: Διαφημιστική καμπάνια για την προσέλκυση χειμερινού τουρισμού

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Διαφημιστική εκστρατεία σε 14 αγορές για την προσέλκυση ταξιδιωτών στα Κανάρια νησιά, κατά τη διάρκεια του χειμώνα, θα ξεκινήσει από τις 15 Νοεμβρίου, ο οργανισμός Τουρισμού των Καναρίων Νήσων.

Η καμπάνια με σλόγκαν “Winter escapists, Welcome to the Canary Islands” θα ξεκινήσει σε 14 ευρωπαϊκές αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Γαλλία, Ιταλία, Δανία, Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Ελβετία και το κόστος της θα ανέλθει σε 3 εκατομμύρια ευρώ.

Η ψηφιακή και η υπαίθρια διαφήμιση θα συμπληρωθεί με τηλεοπτικά σποτ για τον καιρό.

Στόχος της είναι η προσέλκυση Ευρωπαίων, που επιθυμούν να ξεφύγουν από το κρύο, αλλά και από τη σκληρή οικονομική πραγματικότητα και τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Επίσης, η εκστρατεία προορίζεται να καλύψει τις επτά εκατομμύρια θέσεις που έχουν προγραμματίσει οι αεροπορικές εταιρίες για αυτόν τον χειμώνα μεταξύ των Καναρίων Νήσων και του εξωτερικού και οι οποίες είναι 1,6 εκατομμύρια περισσότερες από το 2019.

Ο οργανισμός Τουρισμού θα βρίσκεται στη διεθνή έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου World Travel Market (7-9 Νοεμβρίου) για την προσέλκυση του βρετανικού ταξιδιωτικού κοινού, που αντιπροσωπεύει το 35% των επισκεπτών των Καναρίων Νησιών.

Περισσότεροι από 250 επαγγελματίες από 150 εταιρίες και οργανισμούς των Καναρίων Νήσων θα έχουν συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, ταξιδιωτικά γραφεία, αεροπορικές εταιρίες και εκπροσώπους της βρετανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας στην έκθεση.

Η Yaiza Castilla, υπουργός Τουρισμού των Καναρίων νήσων, δήλωσε ότι ο κλάδος βρίσκεται σε μια ιδιότυπη στιγμή, καθώς ανακάμπτει από την πανδημία εν μέσω ενός “πολύπλοκου παγκόσμιου κοινωνικοοικονομικού κλίματος “, με υψηλό πληθωρισμό και ενεργειακή κρίση.

Η ίδια είπε ότι οι Βρετανοί παραθεριστές αντιμετώπισαν περισσότερα εμπόδια από άλλους στην Ευρώπη, “καθώς το Brexit προκάλεσε αστάθεια στο Ηνωμένο Βασίλειο, οδηγώντας στην παραίτηση τεσσάρων πρωθυπουργών, μετά το δημοψήφισμα του 2016, στην υποτίμηση της λίρας και στην αύξηση του πληθωρισμού, που αυτή τη στιγμή είναι πάνω από 10%”.

“Ο αριθμός των επισκεπτών από το Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε κατά ένα τρίτο λόγω της πανδημίας και του Brexit, αλλά οι αριθμοί ανακάμπτουν”, πρόσθεσε, η κα. Castilla.

Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου, οι επισκέπτες από τη Βρετανία ανήλθα στο 95% των επιπέδων που παρατηρήθηκαν το 2019.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *