tourism_out
Καινοτόμα καμπάνια

Η καρδιά των επισκεπτών δημιουργεί την τουριστική καμπάνια της Ιρλανδίας

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά από μήνες ανάπτυξης, ο ιρλανδικός τουρισμός, είναι ενθουσιασμένος που ξεκινά την πρώτη μεγάλη παγκόσμια τουριστική εκστρατεία του από το 2011: «Fill your heart with Ireland».

Η καμπάνια 

Ο τουριστικός οργανισμός της Ιρλανδίας κάλεσε ένα παντρεμένο ζευγάρι από τη Σουηδία – που δεν είχε επισκεφτεί ποτέ την Ιρλανδία νωρίτερα. Το ζευγάρι έπρεπε να ταξιδέψει στην χώρα φορώντας τεχνολικά μέσα ειδικά προσαρμοσμένα για να παρακολουθηθεί η πορεία του.

Το ζευγάρι είχε μια κάμερα τοποθετημένη στο κεφάλι που κατέγραφε όλες τις εμπειρίες τους. Η εν λόγω κάμερα ήταν συνδεδεμένη με μόνιτορ που δείχνει τους καρδιακούς παλμούς. Τα δεδομένα που παρέχονται από αυτές τις  οθόνες καρδιακού ρυθμού καθορίζουν ποιο υλικό θα εμφανίζεται στη διαφήμιση.

Το αποτέλεσμα της εκστρατείας, προέκυψε από την επίδραση στην καρδιά που έχει το νησί της Ιρλανδίας στους επισκέπτες της.

Μιλώντας για την εκστρατεία, ο Mark Henry, Διευθυντής Κεντρικού Μάρκετινγκ Τουρισμού της Ιρλανδίας, δήλωσε:

«Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη παγκόσμια εκστρατεία για τον Τουρισμό της Ιρλανδίας μετά από επτά χρόνια. Πρόκειται για μια πραγματικά καινοτόμα προσέγγιση. Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να οδηγήσει τη συνεχή ανάπτυξη τις περιοχές και να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να ταξιδεύουν πέραν των κλασικών.Είμαστε βέβαιοι ότι η νέα μας καμπάνια θα συμβάλει στην επίτευξη ενός νέου έτους ρεκόρ για τον τουρισμό του 2019».

Μετά από οκτώ χρόνια συνεχούς ανάπτυξης του τουρισμού, ο Τουρισμός Ιρλανδίας επικεντρώνει τη νέα του εκστρατεία σε τοποθεσίες που πολλοί δυνητικοί επισκέπτες μπορεί να μην γνωρίζουν. Αυτή η πρώτη φάση της εκστρατείας αναδεικνύει 16 λιγότερο γνωστές τοποθεσίες και αξιοθέατα.

Ο Mark Henry συνέχισε:

«Αυτή είναι η πρώτη εκστρατεία μάρκετινγκ στον κόσμο που χρησιμοποιεί τα βιομετρικά δεδομένα των τουριστών για να σχεδιάσει μια διαφήμιση. Έχουμε συνδυάσει στοιχεία και δημιουργικότητα για να δείξουμε κυριολεκτικά πώς η Ιρλανδία γεμίζει τις καρδιές των επισκεπτών με θετικό συναίσθημα».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *